James skrev:Digger de felgene der!!! Får ikke sagt det nok ganger..."sikle"Takk ja synes di kler bilen jævli godt:D
James skrev:Digger de felgene der!!! Får ikke sagt det nok ganger..."sikle"Takk ja synes di kler bilen jævli godt:D
ArildM skrev:Regner med det er stort sett samme prosedyre på Mk1 som Mk2:
Demperstopperen:
Kappes sånn:
Denne skal normalt sett hindre demperen i å slå helt i sammen om jeg ikke tar feil, men med senkefjærer vil fjæren få alt for liten vandring hvis demperstopperen er normal lengde.
Hvis umbrakoen går i stykker kan du bruke en rørtang til å holde igjen på andre siden av stabstaget, litt vanskelig å forklare men bruk litt lys så ser du hvor du må holde igjen bolten for å kunne skru løs mutteren på andre siden![]()
Holder på med det samme selv, helt dagsværk bare å få av de staga dær![]()
Og når jeg senka den andre bilen så synes jeg at den ble bare lavere og lavere etterhvert, så det virka som om det måtte gå seg litt til før alt ble bra![]()
http://www.padandwheels.com/mr2/struts/ ... truts.html