TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 200sx OGN drar igang sesongen med Japsetreff pÃ¥ VÃ¥ler

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#233586  av MacGyver

ikke sååå langt heller da. fine tørre veier og sikkert ikke kontroll. da går det radigt. :P

#233656  av Darkstar

Hadde vert artig med en tur over fjellet, men orker ikke kjøre gamle Corollaen.

#234027  av ure

Satser på å ta bruks mr2en en tur over om jeg rekker å få den kjørbar på bane 8) Våler er bare digg å kjøre... :D James du bør ta turen!

#234219  av henningl

Det er langt fra Bergen ja, men ikke lenger enn det veldig mange andre velger å kjøre :wink: Våler er jo dessuten den nærmeste banen til Bergen om man er ute etter noe større enn en gocart-bane :roll:

#234780  av James

ure skrev:Satser på å ta bruks mr2en en tur over om jeg rekker å få den kjørbar på bane 8) Våler er bare digg å kjøre... :D James du bør ta turen!
hehe, vi får se vi får se... :)

#235276  av henningl

Dere har egen plass på utstillingsområdet, så håper den ikke blir stående tom :lol:

#235277  av Speeder

henningl skrev:Dere har egen plass på utstillingsområdet, så håper den ikke blir stående tom :lol:
Egen plass for bergensere? :lol:
Neida.

Jeg håper på å ta meg en tur denne dagen, har stort sett hat noe trøbbel med bilen når jeg har vært på Våler, så hadde vært gøy med en problemfri dag.

#236629  av henningl

Kjøre litt færre runder :wink: Våler er en mye mer krevende bane for bilen enn Eikås eller Rudskogen. Farten er høyere og banen er lengre, så de fleste kjører maks 10 runder, vanligvis halvparten.

#236637  av Speeder

henningl skrev:Kjøre litt færre runder :wink: Våler er en mye mer krevende bane for bilen enn Eikås eller Rudskogen. Farten er høyere og banen er lengre, så de fleste kjører maks 10 runder, vanligvis halvparten.
Kan jo ikke gi seg med en gang man kommer i siget :wink:

Den fungerte i runde etter runde på ACR, så den bør jo holde på Våler også.
Det er ikke så mange påmeldte att det er fare for banekjøringen for oss som ikke er påmeldt?

#236839  av henningl

Så lenge du er ute i rimelig tid (før 11-12) burde det ikke være noe problem :)

#236864  av sindrejl

pokker.. kan nesten ikke dra bilen på bane siden den skal selges :(

#236865  av James

Jeg kommer ikke... blir neppe ferdig i tide :? SKAL stive bilen opp å senke den med Gule Koni og senkefjærer før det blir banekjøring på meg... Men skal etter planen væra klar i begynnelsen av mai engang.. Gleeeeder meg!!! :D

#236924  av Magne

Jeg prøver så godt jeg kan å rekke treffet!

I skrivende stund står girkasse på gulvet... hehe. Fikk i det minste satt isammen svinghjul og clutch igår. Takket være Helmer som lånte meg sine ARP svinghjulsbolter. :D Fikk også byttet girvajere til noen som ikke har gått 250k.

Jeg står på for å rekke det! Tro meg! :P

#236973  av Morten

Finnes det noe påmelding eller noe som sikrer plass på kjøringa? Litt kjipt å kjøre helt fra Sandnes og få "beklager fullt" når en kommer frem liksom. :lol:

PS! Hvis det ikke kom frem av ordlegginga over, så VIL jeg kjøre, hehe :mrgreen:

#236989  av |plumbo

når åpner \ stenger det ( ferdig på jobb kl 3 på lillehammer ) ;)