TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød GT-4/CS i Skedsmo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #236610  av Plenty

Noen her som har en Rød GT-4/CS , med innslag av grønt på skvettlappene. Spottet ved Kjeller i Lillestrøm, i duskregnet i går kveld :)

#236706  av donk2k

Meget mulig det var meg. Der er isåfall skvett-lappene blå...
Når sånn ca var det?

Forresten merkelig vi ikke har møttes før iomed at jeg også bor i Gjerdrum... Hmmmm
Vedlegg
var på andre felger i går.. Og kanskje ikke like blank. he he
var på andre felger i går.. Og kanskje ikke like blank. he he
DSC00436.JPG (204.67 kiB) Vist 614 ganger

#236714  av Plenty

Ja ikke umulig det var deg, hvis du kjørte ut på sletta mellom Leirsund og Kjeller og ble passert av en sort celica cab (med taket på) så :D

Hørte i så fal at du prøvde å henge deg på ;)

#236722  av donk2k

Stemmer det. Var nok meg ja.. Prøvde å henge meg på ja. Bilen går ikke helt riktig enda etter litt div oppgraderinger. Men du må ha spart opp godt med fart før du kjørte forbi tror jeg. Eller tar jeg feil der? he he

#236757  av Plenty

Nei hadde ikke det, men når jeg så du kom ut med en Celica av samme type, så måtte jeg jo vise meg fram. Men fikk jo et lite forsprang da:)

#236763  av donk2k

virka som den enten gikk veldig bra eller kom fælt bakfra liksom, men kan jo bli lurt en del av at bilen min ikke går som den skal.. lyden du hørte var forresten wastegaten som åpna.. he he :twisted:

Grei lyd da.. legger ut filmsnutt fra samme kveld om noen strakser..

#236767  av donk2k

dårlig film, men gir et visst intrykk..
Vedlegg
(608.61 kiB) Lastet ned 74 ganger

#236797  av Plenty

fikk ikke opp denne filen av en eller annen grunn....prøver igjen i morgen.

#236805  av Tomera

Veldig pen den bilen din forresten :)

#236840  av Plenty

Her er forøvrig bilen som gikk så bra og forbi deg ;)

Vedlegg
bilde3.JPG
bilde3.JPG (85.95 kiB) Vist 610 ganger