TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• originalt ekstrautstyr til MR2 MK2.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #236673  av GhostRider88

hei.

Kom over denne mr2 turboen på autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1472794

Og der står det at det er originalt ekstrautstyr at speil går elektrisk inn og at Bilen har grøftelys med to funksjoner: Vanlig grøftelys eller grøftelys som følger retningen rattet svinger.

Går dette ann å få skaffet til hvilken som helst mr2 mk2. Har ofte tenkt på hvor kjekt det hadde vært med speil som går elektrisk inn.

Har aldri sett dette på andre mr2'er.

#236687  av Ivar

Japanutstyr. Dette kan du da lese deg frem til på nettet? Er det seriøst ingen andre enn meg som leser på de amerikanske og engelske forumene?

#236700  av GhostRider88

Ivar skrev:Japanutstyr. Dette kan du da lese deg frem til på nettet? Er det seriøst ingen andre enn meg som leser på de amerikanske og engelske forumene?
veldig skjelden jeg er inne på de sidene gitt. Men får man tak i dette i Norge uten å måtte bestille fra utlandet?

#236807  av GhostRider88

noen som vet hvor jeg kan få tak i disse elektriske speilene til en billig penge?

#236844  av Ivar

GhostRider88 skrev:noen som vet hvor jeg kan få tak i disse elektriske speilene til en billig penge?
Først og fremst må du sjekke om du har ledningsnett med kontakt for disse speilene. Det har du sannsynligvis ikke.

#237049  av Ã¦len2

Ska med det da??
Min jdm har jo da innlegbare speil.
Slo dæm inn å ut en gang når æ overtok bilen får så å flir litt, ellers ubrukt.