TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 MK1.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#237006  av sindrejl

neppe.. vurderte å kjøpe den siden selger sa at den var uten rust.. helt inntill bildene på finn viser veeldig stygge rustede bakskjermer og veldig stygg lakk ..

#237054  av ArildM

Litt mistenkelig når selgeren ikke har bilder av bakskjermene og bilen ser våt ut selv når den er tørr? :roll:

#237069  av sindrejl

ArildM skrev:Litt mistenkelig når selgeren ikke har bilder av bakskjermene og bilen ser våt ut selv når den er tørr? :roll:
se på finn.no er bilde der

#237102  av ArildM

Litt kjipern marked for de som ønsker seg Mk1 ser jeg ja

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1410700
bildet er avbilde via nett,men er lik type!
grønn over del og grå ned del. veldig fin ja.
Vældi fin bil ja, kun 25'000 :roll: :twisted:

#237105  av Pgus

Siden jeg allerede HAR en MK1, syns jeg det er fint jeg... :)

#237192  av proson

De fleste som selger MK1 skriver at det er kun "litt overflaterust"... :? Ikke mange ærlige folk rundt omkring akkurat! burde stått "Hjælrustet MR2 selges" på halparten jeg har sett hvertfall! :P :P
Vedlegg
Denne hadde også overflaterust! :S
Denne hadde også overflaterust! :S
IMG_0793.JPG (108.05 kiB) Vist 452 ganger

#237206  av sindrejl

proson skrev:De fleste som selger MK1 skriver at det er kun "litt overflaterust"... :? Ikke mange ærlige folk rundt omkring akkurat! burde stått "Hjælrustet MR2 selges" på halparten jeg har sett hvertfall! :P :P
oy! thats your old car? :D husker den der fra de første treffa i trondheim.. grusomt :D

#237218  av proson

That`s my car!

Har den fortsatt! Den er rustfri nå faktisk!!! :P Det går an og fikse, men FY F :!: :!: :!: , skal aldri begynne med et sånt prosjekt igjenn!

Bare et par mnd til nå, så er den ferdig. Forhåpentiligvis til Gatebil Rudskogen :D
Vedlegg
IMG_2225.JPG
IMG_2225.JPG (69.47 kiB) Vist 455 ganger
IMG_2175.JPG
IMG_2175.JPG (439.57 kiB) Vist 454 ganger