TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda en trappe Eli..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#237129  av Mani@c

:shock: Heeeelt utrolig å klare noe sånt... Skulle tro at eiere av slike biler er over middels interresert i bilkjøring og derfor skulle man også tro at de er klar over hvor de kjører... :roll:

Skjønner godt at personen ikke ville gi seg tilkjenne i avisen, men det kan da ikke være så mange GT4'er i moss heller da. :)

#237136  av larsst185

posta 3 forskjellige plasser på forumet nå :)

#237149  av Kilgallon

Enkelte skulle aldri ha fått lappen...

#237153  av kennethx

Sjefen kom inn og spurte meg om jeg hadde vært i moss i dag! lol....nå har jeg en CS da...

uansett...litt tabbe det der :roll:

#237162  av inzane2012

lett for andre og si at sånne som han der aldri skulle hatt lappen, men er ganske lett å gjøre enn sånn "liten" tabbe da, spess vist du ikke er kjent i byen ol...er mange ganger jeg har kjørt feil fordi det har sett ut som det var ett kryss der og jeg ikke var særlig godt kjent, er lett for det...
dessuten så skjedde det jo ikke noen person eller store matrielle skader da, så syns dere bør vere litt snill med stakkaren, tror han var mer enn nok flau der han stod, tror det er ille nok om ikke folk skal kalle han for en dårlig sjåfør og si han aldri skulle hatt lappen...show some respect dudes...

#237163  av larsst185

er det en gt 4 eller gti?er ikke gt 4 fanger ser det ut som,men ser kansje ut som wide body?.fyren har det sikkert ille nok om ikke vi skal begynne å dømme han.kan jo være at bilen har rulla dit evt...

#237193  av kennethx

Får håpe bilen har klart seg, Preben har nok fått en liten skrape i egoet, men det går vel over det og med tiden. Litt artig at han heter Hagen til etternavn og da...

#237213  av jumbo

Kilgallon skrev:Enkelte skulle aldri ha fått lappen...
Har vel strengt tatt pent lite relevans, men ja det krever jo en rimelig grov brainfart å gjøre noe slikt... uansett vil jeg vel ikke hevde at det har noen direkte sammenheng til hvorvidt folk er egnet til å kjøre bil...

#237216  av Rømmling

kennethx skrev:Sjefen kom inn og spurte meg om jeg hadde vært i moss i dag! lol....nå har jeg en CS da...

uansett...litt tabbe det der :roll:
du er ikke den eneste som har blitt spurt av sjefen om jeg hadde vært ute å kjørt hehe (mest på tul da hehe)

#237258  av tojo

Alle kan gjøre feil! Selv Hagen.