TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvit/blÃ¥ lys til mkiv

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #44580  av supra_vigre

Er det noen som vet hvor det går å få kjøpt pærer, som gir ett blå/hvit skin til mkiv type på pærer er 9005 og 9006. :?
Har vært hos forhandler dei kan kun skaffe vanlige gul/hvite pærer.

#44713  av @lpher

Not shure...men er det ikke standard pærer da? I så fall vil jo vilken som helst forhandler av slike pærer ha...eller i det misnte kunne skaffe :)

@lpher

#237285  av demon

drar opp en gammel tråd jeg.

noen som vet hva pæra/sokkelen på lowbeam i mk4 supra heter? altså den lykta som er i midten!?

tengte jeg skulle invistere i no hid kitt. :)
 #237315  av FS-Styling.no

kan jo skaffe deg xenon kit da.... er det ikke det du tenker på da?

Det gir jo et blått hvitt lys..... 1500 kr ink frakt til din adresse!

:-)

Ring meg på 48 99 61 80 dersom du er intr....
 #237316  av FS-Styling.no

kan jo skaffe deg xenon kit da.... er det ikke det du tenker på da?

#237320  av Andy_Celica

FS-Styling.no skrev:kan jo skaffe deg xenon kit da.... er det ikke det du tenker på da?

Me want :D

Hvem av pærene i frontlysa blir bytta ut da?
Kan du sende meg en pm med info :?: :idea:

#237344  av sindrejl

hb4 er lowbeam, hb3 er highbeam.. stusser litt på de heter pærene i tåkelys og parklys dog :)

#237684  av 95TT

har 35w på nærlysa, men tenkte jeg skulle se om ikke jeg kunne få satt på 50 eller 55w på fjernlysa.. husker ikke om det var 50 eller 55w du fikk det i.. men det tror jeg kan bli fint. må bare finne en plass å gjemme disse boksene.. blir litt fullt med 4 bokser framme i der.. får du bokser som kan drive 2 pærer hver ???

#237770  av Shyggen

om du har delte lamper.. dvs. en til fjernlys å en til langlys blir det vell 2 sett.. vet ikke helt va de har for sett, send en mail til kompisen min.
uberbillig.com er vell står mail addresse dær.. jeg har jo i MKIII er jo en lampe med fjern å langlys, sånn H4 kit.. 50watt på lang å nær.. er meget fornøyd med det