Hei.
Etter jeg prøvde 1kg ladetrykk skjedde det ett eller annet. Går normalt på 0.8 noe som har fungert veldig fint. Motorfeillampa har begynt og lyse og bilen går ikke som den skal når turboen lader, nesten så bilen bremser. Og det suset du har når turboen lader er nesten blitt litt blaffrete på en måte. Leser ut følgende feil: 25 air flow meter, 26 air flow meter og 52 knock sensor. Klarer ikke å se for meg att for høyt ladetrykk skal ta livet av air flow meter. Har også ohmet dettet med verdier innenfor det som står i rep.boken. Så var det denne bankesensoren, hvor sitter den? Dette har vel noe med tenning og gjøre. Denne sitter vel på blokka ett sted, kan jo ha løsnet f.eks. Men det er jo så mye ledninger og sensorer i disse bilene.
Tips tas imot med takk.
Etter jeg prøvde 1kg ladetrykk skjedde det ett eller annet. Går normalt på 0.8 noe som har fungert veldig fint. Motorfeillampa har begynt og lyse og bilen går ikke som den skal når turboen lader, nesten så bilen bremser. Og det suset du har når turboen lader er nesten blitt litt blaffrete på en måte. Leser ut følgende feil: 25 air flow meter, 26 air flow meter og 52 knock sensor. Klarer ikke å se for meg att for høyt ladetrykk skal ta livet av air flow meter. Har også ohmet dettet med verdier innenfor det som står i rep.boken. Så var det denne bankesensoren, hvor sitter den? Dette har vel noe med tenning og gjøre. Denne sitter vel på blokka ett sted, kan jo ha løsnet f.eks. Men det er jo så mye ledninger og sensorer i disse bilene.
Tips tas imot med takk.
90` Celica GT4