TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• A-stolpe instrument / TRD upper mounts

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #237470  av Ace

Blir 2 delt den posten her siden jeg lurer på et per ting,

begynner med a-stolpe instrument. Blir til at jeg skal skaffe meg 2 pods a-stolpe siden jeg syns 3'erne blir litt voldsomt. Det vil da bli turbo boost + eksos temp, men lurer på om det faktisk er noe som er bedre enn andre ? er jo store prisforskjeller ... Hadde i utgangspunktet tenkt å bestille fra speedhut, men der har de kun eksos temp med fahrenheit... endel teit :roll: Skal uansett ha elektroniske

Også videre, er det faktisk forskjell på uppermount festene på rev 1/2 og rev 3? ettersom de har forskjellig delnummer? Dette er da snakk om foran. Bak er de jo identiske...

Takker for svar :lol:
 #237828  av kake

Ace skrev:
Også videre, er det faktisk forskjell på uppermount festene på rev 1/2 og rev 3? ettersom de har forskjellig delnummer? Dette er da snakk om foran. Bak er de jo identiske...

Takker for svar :lol:
De er ikke identiske bak, boltene er en halv cm lenger ca :) Kjekt når man har tårnstag og forsterkninger oppå der.

Foran på rev 2 topplagerne så er hullet litt ute av senter, for å gi rev2 bilene mer caster (de har ikke casterjustering). Du kan fint bruke de på rev1 siden castern kan justeres. Rev 2 lagerne er bittelitt billigere også mener jeg å huske :) Boltene på topplagerne foran er muligens litt lenger og, men rev1 boltene er mer enn lange nok til trd tårnstaget iallefall :)

#237847  av Ace

fin fint. Takker for info

Så bare at det stod forskjellig nr hos fensport. Men endte med å bestille fra Takakaira i japan ettersom det var noen andre ting som var kjekt å få med seg i samme slengen :D