Målet er å få importert en N/A til sommeren hvis jeg får tak i en Euro/US-spec som jeg kan få på skilter. Planen videre er å få satt på et turbokit. Så ser jeg på det Boost Logic STAGE 1 (LINK) som de selger på Suprastore.com. Dette er jo komplett kit som skal gi 400hk. Hvordan tåler innmaten dette? Skal jo bruke bilen dagligdags som bruksbil og alt. Tenkte å få justert den ned til ca. 250hk ved vanlig kjøring, og opp til rundt 400hk når man får "bruk" for det.
Så hvordan tåler innmaten dette? Og noen som vet hvor mye det ca. vil bli i innstallasjon av et slikt kit hos noen som kan dette? Jeg er ikke akkurat mekaniker på toppnivå, og på en Supra jukser man og roter ikke til ting, så hvor mye ca. vil det bli for å få installert et sånn kit som er bolt-on?
Så hvordan tåler innmaten dette? Og noen som vet hvor mye det ca. vil bli i innstallasjon av et slikt kit hos noen som kan dette? Jeg er ikke akkurat mekaniker på toppnivå, og på en Supra jukser man og roter ikke til ting, så hvor mye ca. vil det bli for å få installert et sånn kit som er bolt-on?