TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sykt kul celica( nyese model) pÃ¥ jessnes ( hamar)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #236008  av |plumbo

Ble sjokkert over og se en sånn bil på bygdeveiene i mine trakter
fullstyla, sølv med svat stripe på panser og på sia med noe skrift jeg ikke så hva var . skal ikke si det forsikkert men jeg tror jeg ensa et blondt hode bak ratte på denna bilen . HOW ARE YOU?!?

#237815  av celicat23

Rimelig sikker på at det er samme bilen jeg ser parkert i strømmen hver gang jeg kjører igjennom der. Full styling, sorte striper på sidene og på bakskjermene står det "ice queen" eller noe lignende.

#237885  av |plumbo

kan stemme det . den var i allefall FET :D

#237897  av BrennaRacing

Hvis det er den jeg tror dere mener så bor hu på Skullerud å jobber på Bilxtra på Ryen :)

Pen bil, men syns stylinga er litt for mye for min smak

#238039  av mk1 black limited

Neppe samme - ser den ovenfor Strømmen stasjon parkert utenfor et hus der stadig vekk, så tipper hun bor der.

#238040  av BrennaRacing

Ganske sikker på at vi snakker om samme bil...Men er jo mulig hu bor i Strømmen...Har hvertfall sett bilen kjøre ned i en garasje på Skullerud et par ganger
 #238149  av FS-Styling.no

Er det denne?

Gammelt bilde da....
Vedlegg
celica.JPG
celica.JPG (30.51 kiB) Vist 3359 ganger

#238150  av celicat23

Ikke samme stylingen som den på strømmen ivertfall..

#238246  av Neemi

mk1 black limited skrev:Neppe samme - ser den ovenfor Strømmen stasjon parkert utenfor et hus der stadig vekk, så tipper hun bor der.
I det huset bor en kompis av meg og ikke hun ;)

#238248  av celicat23

Neemi skrev:
mk1 black limited skrev:Neppe samme - ser den ovenfor Strømmen stasjon parkert utenfor et hus der stadig vekk, så tipper hun bor der.
En GUTT kjører rundt med "ice queen" på bilen sin? :shock: :lol:

#238288  av Matsern

Jeg lå bak denne på vei opp til Råholt her om dagen, søt bil :)

#238420  av mk1 black limited

Neemi skrev:
Ahaaa... :lol: På besøk ofte, da...:-)

#238423  av lexusmann

Kunne gjerne hatt "ice queen" på bilen, jeg :lol: ...er en av låtene til Within Temptation, som jeg nylig overvar i hovedstaden...
Dette ble offtopic, beklager...

#238466  av Andy_Celica

det er en jente fra oslo som kjører den t23 en, hvis dere har gatebil magasinet med pedern sin supra på forsiden så er det et intervju av ho nesten på slutten av bladet.

Sylva Høyholm
Alder: 23
Status: Singel (bare å kjøre på gutter)
Bor: Oslo
Jobb: butikkmedarbeider på bilextra.

#241482  av Ice Queen :)

Heisann :)

Fant tilfeldigvis en side om bilen min her, så da tenkte jeg at jeg nesten måtte logge meg inn her og svare dere :)

Jeg heter Sylva og det er jeg som eier Ice Queen Celica`n.
Jeg bodde på Skullerud tidligere men er nettopp flyttet til Strømmen,derfor har dere sett bilen begge steder :)
Slenger ut et bilde av bilen så dere vet om dere snakker om samme bil :)

Klemz fra Sylva :)
Vedlegg
Bilen min -).jpg
Bilen min -).jpg (43.61 kiB) Vist 3077 ganger