TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den brutale sannhet....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #237646  av GhostRider88

Huff.

denne videoen viser den brutale sannheten om hva som kan skje om man kjører en mr2 på grensen... (gjelder forsåvidt alle biler) :(

håper dette aldri skjer med meg:

#237647  av Kilgallon

Dette vil ikke jeg oppleve!

#237651  av hmsilset

Dette gjelder nok de fleste mellomstore biler...Og er det han med fullt av skruer i kroppen må jeg si at han har hatt flaks som overlevde.Sett denne for flere år siden og det er ikke så dumt.Må tenke over konsekvenser og se at ting faktisk kan gå galt av og til...

#237655  av GhostRider88

hmsilset skrev:Dette gjelder nok de fleste mellomstore biler...Og er det han med fullt av skruer i kroppen må jeg si at han har hatt flaks som overlevde.Sett denne for flere år siden og det er ikke så dumt.Må tenke over konsekvenser og se at ting faktisk kan gå galt av og til...
ja sier noe der.... utrolig at han overlevde den krasjen.... mr2'en er jo helt smadret :shock: :?

#237665  av OrIoN89

"I was doing between 40 to 50mph or lower. Its a national speed limit road which is 60 but my passenger was nervous so I was keeping it down, luckily for us."

50 mph er jo ca 80.. :? Uff.. jeg vil ikke kræsje.. :(

#238109  av GhostRider88

hadde en mindre hyggelig opplevelse i går :shock:

kjørte i min egen veien med høy musikk og lå i en sånn 80kmt. Uten noen forvarsel så kom selveste Babi løpende ut i veibanen like foran bilen.... lykken var at jeg lynrask svingte over i venstre kjørefelt og ta Bambi ombestemte seg... MEN hva hadde skjedd om det kom en bil i motsatt kjørefelt :shock: og om Bambi absolutt ville over... hadde nok lignet ganske mye på¨ulykken som jeg linket til.... grøss...... :?