TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Supra pÃ¥ henger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #238172  av Ola

Så en rød MKIV Supra på henger ned okstadbakken i dag, rundt 1900.
Stod noe nede på dørene på den, fikk ikke med meg hva i og med at jeg kom i motsatt fil.
Noen her? Nytt prosjekt på gang i byen?

hei

#238175  av stroems

kennet hete han !org na ...står supra på døra! kjørt sunn vannpompa på tiller!!!!veldig strøken å fin na jdm!!!

#239620  av Stiansen

Er det denne?
Så den i Tonstadkrysset i dag, så meget strøken ut :wink: Er eier her inne?
Vedlegg
Ukjent Supra 2.JPG
Ukjent Supra 2.JPG (249.63 kiB) Vist 1327 ganger
Ukjent Supra.JPG
Ukjent Supra.JPG (231.59 kiB) Vist 1312 ganger

#239709  av Ola

Stemmer bra med den jeg så hvert fall.

Hei

#239753  av FS-Styling.no

Er nok han det der ja!

#240367  av KeNsA

D e min røde supra boys!!:) Fornøyd schø! kæm e du som knipse aill bildan av bila da?? meld dæ tvert!!
 #240391  av FS-Styling.no

Paparazzi!!!

#240410  av Stiansen

KeNsA skrev:D e min røde supra boys!!:) Fornøyd schø! kæm e du som knipse aill bildan av bila da?? meld dæ tvert!!
:P

#240444  av KeNsA

Du kain itj lægg ut sånne dårlige bilda av supran! hehe!! ta nye bilda av min å lægg ut! hehe! Habilt d!

#240445  av KeNsA

Træng færi bygd Anlegg eller sånn "kasse" t å ha i supran..nånn som kain jælp mæ me d????

#240446  av KeNsA

FÆRDI

#240604  av Stiansen

KeNsA skrev:Du kain itj lægg ut sånne dårlige bilda av supran! hehe!! ta nye bilda av min å lægg ut! hehe! Habilt d!
Du får still med bil så kan æ ta nå bilda æ sjø, litt vanskelig å bare spring ut i rushen å ta bilda gitt :P

#240619  av Andy_Celica

Du med den røde supraen, les gjerne forumreglene.

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=98709#98709
7. Skriv skikkelig norsk, dvs bokmål eller nynorsk. SMS-språk eller "dialekt-skriftspråk" er vanskelig for de aller fleste å lese og dette fører som regel bare til at postene med dette språket blir glatt oversett i diskusjoner (og nei, dialekt-skriftspråk er ikke det samme som nynorsk) Vi har forståelse for at enkelte har dysleksi og da gjelder så klart ikke denne regelen for disse personene, men prøv å skrive etter beste evne for da blir det lettere for andre å forstå dine poster og spørsmål

#240673  av KeNsA

det er greit stiansen...du bor på flatåsen?? kan stille opp en sommersdag så tar vi bilder vi! hehe! blir bra ja!:)

#240722  av Stiansen

KeNsA skrev:det er greit stiansen...du bor på flatåsen?? kan stille opp en sommersdag så tar vi bilder vi! hehe! blir bra ja!:)
Gjør det gitt. Vi får snakkes når vi kommer nærmere sommer`n og mer stabilt vær :wink: Nettopp fått nytt kamera også så :D