TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Krasja Celicaen idag :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#238209  av a man in the nude

Huff, og huff. Det tar på sjelen å se slike bilder av en så flott bil :( .

#238210  av celica_st185

Takker :) Godt å ha en bror som kjører kranbil :) Må studere skadene videre i morgen, trenger nok en del deler, hele framstillinga, styrestag, bærebru, nye framskjermer, takluke, frontrute å sikkert noe til :( Men så overraskende hel ut etter hva jeg hadde trodd :wink:

#238221  av Stiansen

Uff, dette så kjipt ut.. Kondolerer! :?

#238222  av celicat23

Føler med deg. Vet hvor vondt det er og se bilen sin kræsjet :cry:

#238225  av Andy_Celica

Kondolere. Får håpe du får den på bena igjen da :D

#238231  av Doffen696

kondolere, ser ut som om det har gått relativt bra med tanke på hva som kunne ha skjedd....

#238258  av larsst185

OI :shock: Kondolerer.Men syns bilen ut ifra bildene ser usansynlig hel ut til å ha rulla.Bra det gikk fint med folket da.

#238259  av Mani@c

:shock: Det der unner jeg ingen å oppleve...

Hadde jeg vært i nærheten av deg nå så hadde jeg gladelig stillt opp på dugnadsarbeid for å få en av de mest gjennomførte gt4'ene på forumet opp og gå igjen... :)

#238260  av Zepticon

Kondolerer... Fælt å se en slik bil på den måten! :cry:

En annen ting jeg merket er hvor forskjellig folk her reagerer på om "et medlem" kræsjer, og hvis noen "andre" kjræsjer...
Sist noen ødela en tidligere forumbil så var det 4 sider med synsing, klaging over økt forsikkringspremier, for høy fart etc:)

#238270  av Azrael

Kilgallon skrev:Kjipe greier, men sånn går det når man kjører for fort i svinger....
Uhell kan skje, og det er fult mulig og få firehjuls skrens selv om man holder fartsgrensa... For alt vi veit var det oljesøl i svingen etc etc...

#238272  av Rømmling

kondolerer
men en ting som jeg ser (og finner positivt) taket holder selv om man ruller. rutene er like hel, det er betryggende at celican ikke bare klapper sammen.

#238275  av kennethx

Rømmling skrev:kondolerer
men en ting som jeg ser (og finner positivt) taket holder selv om man ruller. rutene er like hel, det er betryggende at celican ikke bare klapper sammen.
Du kan jo spørre Amund her på forumet hvorfor, han har kappet opp en celica...

Kondolerer med bilen, kjipt å se, får en til å tenke seg litt om ja...

#238290  av celica_st185

Rømmling skrev:kondolerer
Er nok ganske kraftig tak på di ja, men vannet har nok tatt av endel for smellen her...