TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Heit jente, i candyred mr2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #237663  av OrIoN89

Heit blond i jente, i candyred mrII mkII med lexus baklykter i Hønefoss.

Tror trener på Elixia sentrum tror jeg. Kjører forbi Hønefoss vgs. ofte og stoppa på rema 1000 rett over veien.

#237686  av Mr. 1

det var meg :wink: hehe

#237702  av sindrejl

8)

#238151  av OrIoN89

Mr. 1 skrev:det var meg :wink: hehe
8) Du er nice ;)

#238157  av Anders gullstein

Har observert samme bil selv ved noen anledninger

#238161  av mr2cato

sleng ut et bilde av både bilen og deg :P

Ble temmelig nyskjerig nå! ;)

#238233  av sindrejl

haha sjekketråd nå? :P

#238250  av sx-4-ever

sindrejl skrev:haha sjekketråd nå? :P
Haha ja :P tenkte på det samme. Sleng ut et bilde av bil og deg selv :D Ble utroligt nysjerig nå :D

#238279  av kennethx

Styre hormonene nå gutter :lol: Prøv å være litt mer orginal enn som så, f.eks dra i gang et lokalt ts-ogn treff :wink:

#238375  av OrIoN89

hehe.. ;D

Det var egentlig en av kameratene mine som så deg i bilen, men jeg har sett deg på elixia, og bilen på veien ;) Ingen fare for flørting da jeg er litt yngre enn deg, men du er fin fordet 8)

synes det er så få mr2'er her som er aktive her på forumet, og det er litt dumt. Skulle hatt noen lokal treff. Vet det er ihvertfall 9-10 som går i hønefoss, men har bare prata med en av dem. Skulle gjerne prata mer :)

Ørjan

#238388  av sindrejl

OrIoN89 skrev:hehe.. ;D

Det var egentlig en av kameratene mine som så deg i bilen, men jeg har sett deg på elixia, og bilen på veien ;) Ingen fare for flørting da jeg er litt yngre enn deg, men du er fin fordet 8)

synes det er så få mr2'er her som er aktive her på forumet, og det er litt dumt. Skulle hatt noen lokal treff. Vet det er ihvertfall 9-10 som går i hønefoss, men har bare prata med en av dem. Skulle gjerne prata mer :)

Ørjan
alder er ingen hindring! ;) bare å være voksen nok det :) :) dessuten er de eldre jentene best.. :twisted: 8)

#238452  av OrIoN89

Haha.. var sammen med ei jente som var 10 cm høyere enn meg en gang, aldri mer :lol:

Nei sikkert greit med eldre jenter, men jeg er opptatt, så da er det ikke så masse å prate om.. ;)

#238474  av Bolgnes

men... bilder da? :roll:

#238479  av celicat23

Legg fra dere bilnøkkelen en helg og gå ut en tur på by'n. Ser ut som flere her trenger det :wink:

#238495  av sindrejl

celicat23 skrev:Legg fra dere bilnøkkelen en helg og gå ut en tur på by'n. Ser ut som flere her trenger det :wink:
legge fra seg HVA sa du? kan man... legge den ifra seg!? :D