TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bjelken bak fangeren foran pÃ¥ gt4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #237167  av larsst185

Vurderer cs fanger på bilen min nå for å få mer luft til icen,men lurer på hvor mye bjelken bak fangeren har å si på bilens styrke?Det aller beste hadde vert om jeg kunne fjerna hele dritten men syns den ser litt for voldsom ut til at den kun er støtte for fangeren.Ser liksom for meg at fronten på bilen blir mye svakere sånn vridningsmessig uten denne.noen som har peil?Mener at ErikG bla her på forumet har sagt han kjører uten.

#237252  av sleeper

den som står på cs er vel laget i alu og er mye mindre?

#237425  av 2fastgt4

skal du ha cs sin plastfanger må du også ha cs sin alufanger.

#237478  av larsst185

det jeg tenkte på var å evt kjøre uten,men blir nok til at jeg må bestille den bjelken.koster sikkert flesk.

#237728  av GT4 CS

Hva med og lage en selv? Ikke store jobben det :)
Om det stemmer eller ikke aner jeg ikke, men har hørt en gang at den har litt med stivhet og gjøre, men vil tro det har mest og si om du skulle kjøre på noe, og det gjør man jo ikke :lol:

#238262  av larsst185

hmm,Ser ut som om denne bjelken er gått ut av produksjon :evil:

#238299  av wickeddark

Kjøpte akkurat en fra Toyota i Tromsø, så den finnes vel enda en plass.

#238300  av wickeddark

wickeddark skrev:Kjøpte akkurat en fra Toyota i Tromsø, så de finnes vel enda en plass.

#238303  av larsst185

har du et delenummer?Hva ga du for den?

#238882  av wickeddark

Den ligger på jobb, skal sjekke på mandagen. La kvittering der også, men tror det var rundt 1400,-

#238958  av 2fastgt4

jeg betalte rundt 1700kr inkl moms.

men det er ett par år siden :?:

#239142  av larsst185

fant du noe delenummer?

#239393  av wickeddark

Hei,

Glemte litt av det i går ;)

Var så hektisk på jobben.

Men nummeret er 52021-20210

#239395  av wickeddark

larsst185 skrev:det jeg tenkte på var å evt kjøre uten,men blir nok til at jeg må bestille den bjelken.koster sikkert flesk.

De fleste som ettermonterer cs/rc fanger på alltrac.net siden bruker ikke den bjelken. Men den har nok litt å si på stivheten ja. De har jo ikke satt den der for morroskyld :D

#239453  av larsst185

ok,tror kansje jeg prøver meg uten den bjelken.er ikke sikkert jeg blir å ha cs fanger så lenge da jeg ser nå at jeg syns gt4 fangeren er MYE penere.er noe med de langsgående rillene som gjør at bilen ser mye feitere ut i fronten.nå ser det ut som jeg kjører gti :?