HÃ¥per skadene ikke er for omfattende. Godt at du er like hel hvertfall!
rx300 skrev:Uff... Forresten ikke mye mønster i de dekkene der da, særlig Vf var ille ser det ut til.Jeg la merke til akkurat det samme
kennethx skrev:hihi synes å huske noe styr der jaRømmling skrev:kondolererDu kan jo spørre Amund her på forumet hvorfor, han har kappet opp en celica...
men en ting som jeg ser (og finner positivt) taket holder selv om man ruller. rutene er like hel, det er betryggende at celican ikke bare klapper sammen.
arctic_celi skrev:Var baken som kom først ja, hadde ikke sjangs å rette den igjen før det smaltrx300 skrev:Uff... Forresten ikke mye mønster i de dekkene der da, særlig Vf var ille ser det ut til.Jeg la merke til akkurat det samme![]()
mens bakdekkene hadde masse mønster igjen.
Kondolerer!!!!!
Stiansen skrev:ja det kan jo virke som politiet tror det er forbudt med ulykke.. spesielt med penere biler involvert.. da skal lappen tagest tvert.jumbo skrev:Når ble det egentlig forbudt å ha en ulykke?Tror ikke det er på den måten han mente det.. Men at purken får nysen i ulykka og eventuelt vil se på bilen
Kondolerer så mye med bilen, håper du får den sammen igjen uten altfor mye trøbbel da.Right, Sindre?
jumbo skrev:Når ble det egentlig forbudt å ha en ulykke?en kompis av meg hadde en liten ulykke med en bmw han eigde for noen år siden, skulle brese seg litt forran en hel gjeng med venner og tråkket litt hardt på gassen, men siden dekkene så og si ikke hadde mere mønster spant bilen litt før den fant det for godt å grave fronten inn i svær steinmur...fikk kjapt hjelp av noen andre kompiser til å dra bilen vekk så ikke onkel skulle komme å ta den med en gang, men gikk ikke mer enn en dag før di hadde vert å sett på den og konkuldert med at siden dekkene var så utslitt så hadde bilen vert til fare for alle på veien og beslagela førerkortet i 2 år(ikke bare pga dekkene, men litt pga all burninga og sånt rett før)...var noe mer greier der og men husker ikke alle detaljene...såe, purken kan jaggu finne på mye rare greier...
Kondolerer så mye med bilen, håper du får den sammen igjen uten altfor mye trøbbel da.