TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøpt meg ny "bil" idag :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #238422  av sindrejl

Har nettopp bestilt meg en HPI Rs4-3 Evo. Nitrobil Touring bil som det kan bestilles driftekit til om man vil :D En av de få nitrobilene som visstnok skal tåle det. Med tiden blir det vel et trueno karosseri eller supra :P

Bilde

Bilde

Håper den er bra nåda og at det blir noe morro :)

#238430  av larsst185

ah,nice :) kjøpte meg nettopp en hpi savage sxx 4,6.jævla bra biler.Føyer seg inn i rekka av helikoptet,fly ect som jeg har stående fra før.dyre hobbyer skal man ha ja :)

#238434  av Stiansen

Lyst på Yokomo-kit jeg.. RS-R Supra`n med litt stasj som Volk GT-C osv :D

#238444  av sindrejl

ja stussa lenge om jeg skulle kjøpe touring eller noe skikkelig savage greier. men da jeg fikk nyss om drift kittet man kan kjøpe til denne så ble valget enkelt *gleder seg som en drittunge før julaften* Er jo bane her så kanskje jeg kan stille i race? heh.. er litt for gammal til dette, men men

#238446  av sindrejl

larsst185 skrev:ah,nice :) kjøpte meg nettopp en hpi savage sxx 4,6.jævla bra biler.Føyer seg inn i rekka av helikoptet,fly ect som jeg har stående fra før.dyre hobbyer skal man ha ja :)
har pokker så lyst på caliber3 heli også, men det kan fort bli kortvari glede om man haverer så kjøper bil først så jeg har noe å dille med når heliet styrter :P Som du sier, dyrt er det iallefall :P Nesten like ille som.. å ha bil interesse ;) ;)

#238506  av larsst185

kjøp deg raptor 30 eller 50.meget bra greier med billige deler.alt som er gøy er dyrt,det har jeg skjønt for lenge siden. :)

#238596  av sindrejl

okey, tips mottatt :) Angrer litt på at jeg ikke tok bmw chassiset.. det var egentlig finere og mer "skikkelig" enn viper chassiset som "alle" kjøper