TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noken som har sett min gamle St205?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #238401  av CelicaGT

Noken som har sett ein svart St205 i Kristiansand området? Han som kjøpte den jobber hos toyota forhandleren. Er litt spent på korleis den vart med felgane eg kjøpte før eg solgte den.... (kvite OZ Superturismo)

#238440  av premo

håpte du hadde bilen enda og jeg møtte på deg da jeg var i førde forrige helg eg :) men var jo berre audi og vw der oppe!
 #238441  av sindrejl

CelicaGT skrev:Noken som har sett ein svart St205 i Kristiansand området? Han som kjøpte den jobber hos toyota forhandleren. Er litt spent på korleis den vart med felgane eg kjøpte før eg solgte den.... (kvite OZ Superturismo)
er det din gamle? helt vanvittig høy dumplyd :D Men det stod ikke OZ felger på da jeg så den fise rundt..
 #238462  av Andy_Celica

sindrejl skrev:
CelicaGT skrev:Noken som har sett ein svart St205 i Kristiansand området? Han som kjøpte den jobber hos toyota forhandleren. Er litt spent på korleis den vart med felgane eg kjøpte før eg solgte den.... (kvite OZ Superturismo)
er det din gamle? helt vanvittig høy dumplyd :D Men det stod ikke OZ felger på da jeg så den fise rundt..
Den st205 en som gikk i kristiansand med høy dump lyd og som ikke hadde oz felger var nok gamlebilen min, Den ble også solgt til kristiansand.

De hadde forresten ganske grove 5 eika felger.

SORRY OT
Vedlegg
kan det være denne?
kan det være denne?
IMG_2150.JPG (88.89 kiB) Vist 602 ganger
 #238496  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
sindrejl skrev:
Den st205 en som gikk i kristiansand med høy dump lyd og som ikke hadde oz felger var nok gamlebilen min, Den ble også solgt til kristiansand.

De hadde forresten ganske grove 5 eika felger.

SORRY OT
ja den var det nok! :) fin skinnende lakk.. den freste forbi og puffa 7 ganger eller noe slikt, på det lille strekket forbi garasjen der jeg stod å vaska :D

#238536  av 2000 ST

Jobber sammen med han...
Vi får ordne noen bilder til mandag....
Men Martin er kjip og vil ikke senke så den er urhøy :lol:
Han er foresten på forumet og heter Martin j eller noe sånn...

#238782  av CelicaGT

Gode greier. Hadde senking i planen då eg hadde den, men solgte den før det :-)

#238784  av CelicaGT

premo skrev:håpte du hadde bilen enda og jeg møtte på deg da jeg var i førde forrige helg eg :) men var jo berre audi og vw der oppe!
Ja, er mykje tysker stål her no...
Berre å gi beskjed neste gang du skal til førde, så kan eg få sett bilen din.