Zepticon skrev:celicat23 skrev:Zepticon skrev:Imo er det mer ubehagelig å være død en å bruke belte...
Skal godt til og føle noe når du er død 
Rullestol er jo også greit ubehagelig... Eller å bli matet med skje...
Derfor er det fint og ikke bruke belte: større sjans for og dø - istedenfor og sitte med pyse-stroppen klemt fast i bilvraket mens noen sager av deg beina for å få deg ut (ser du hvordan vi kan fortsette inn i uendeligheten med det her?

)
Ellers:
Min bil, mitt valg, mitt liv. Fint og lese det faktisk er noen her inne som innser det. Ikke alle vil ha livet sitt detalje-styrt av politikere, lover®ler, hva som er "politisk korrekt" for øyeblikket (kan jo ikke stikke deg ut fra mengden og mene noe annet) og andre sine blÃ¥-øyde meninger eller erfaringer som de mener alle andre mÃ¥ fÃ¥ tredd ned i halsen.
Jeg vet bilbelte redder liv. Jeg vet jeg utsetter meg selv ved og ikke bruke det. Men jeg har evne nok til og ta ett bevisst valg om mitt eget liv. Trenger ingen barnepassere.
Denne tråden var ett teknisk spørsmål, ikke en invitasjon for alle som bruker bilbelte til og rakke ned på alle andre. Skal jeg følge eksempelene til moderatorene her, så får jeg gå inn på alle tråder som har f.eks. med trimming av motor og gjøre. Sette meg opp på hesten og moralisere om hvor farlig det og kjøre fort, fart dreper, hvordan vi ikke har bruk for mer hestekrefter og passe på og ha en nedlatende tone om de som vil trimme. Se hvor hyggelig det blir...?
Noen ganger er det best og bare holde kjeft.