TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hva tror dere om denne spilleren?

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#239052  av Neo

chris skrev:
Neo skrev: Hehe, ser det nå :) .. Åhh sweet, alpine liker jeg veldig godt.. Kan du sjekke hva nøyaktig pris er på den og litt info hva den spiller osv, har det vært utrolig flott :D ..
http://www.alpine-europe.com/typo3/inde ... ]=features

Send meg en mail, så får du mail tilbake om pris. :)
Takker :D

#239064  av ErlingK

Hei igjen!

En slik spiller har jeg selv, kjøpte den egentlig til Supran, men monterte den inn i Mr2'en i går. Er knallfornøyd med den!! Sammen med alpine's lydprosessor får du helt sinnsyke justeringsmuligheter. Må høres for å skjønne hvor bra det er!! Har ikke fått koblet opp prosessoren i min bil, men en kollega av meg har Alpine's "in dasch" spiller med samme prosessoren å det er kanon! Tror jeg blir å kjøpe Macromspilleren til Supran siden det ALDRI blir nokk penger til alt man vil ha!!

Erling

#239073  av Neo

ErlingK skrev:Hei igjen!

En slik spiller har jeg selv, kjøpte den egentlig til Supran, men monterte den inn i Mr2'en i går. Er knallfornøyd med den!! Sammen med alpine's lydprosessor får du helt sinnsyke justeringsmuligheter. Må høres for å skjønne hvor bra det er!! Har ikke fått koblet opp prosessoren i min bil, men en kollega av meg har Alpine's "in dasch" spiller med samme prosessoren å det er kanon! Tror jeg blir å kjøpe Macromspilleren til Supran siden det ALDRI blir nokk penger til alt man vil ha!!

Erling
Vet du om den spiller av avi og mpg, xvid format? Det tror jeg så gjerne på, har hatt alpine til nå og jeg er så fornøyd med di spillerne. Helt sinnsyk go lyd av dem :D hehe du har så rett, penger er det aldri nokk av :(

#239076  av ErlingK

Ganske sikker på at den ikke gjør det, men har ikke prøvd. Har faktisk ikke prøvd å spille av DVD i det hele tatt :lol:

Rekker ikke over alt vet du....

Erling

#239081  av Neo

ErlingK skrev:Ganske sikker på at den ikke gjør det, men har ikke prøvd. Har faktisk ikke prøvd å spille av DVD i det hele tatt :lol:

Erling
Ja er jeg og bra sikker på. Den spiller mest sannsynlig mpg format og dvd :D .. litt synd at den ikke spiller avi og xvid da men men.. Blir jo mest brukt til mp3 :D ..

#239083  av chris

Neo skrev:
ErlingK skrev:Ganske sikker på at den ikke gjør det, men har ikke prøvd. Har faktisk ikke prøvd å spille av DVD i det hele tatt :lol:

Erling
Ja er jeg og bra sikker på. Den spiller mest sannsynlig mpg format og dvd :D .. litt synd at den ikke spiller avi og xvid da men men.. Blir jo mest brukt til mp3 :D ..
Kenwood'en spiller divx, men tror ikke Alpine-enheten gjør det.

#239084  av Neo

chris skrev:
Neo skrev:

Erling
Kenwood'en spiller divx, men tror ikke Alpine-enheten gjør det.
Ja regner med det, skal man ha slike format må man jo ned i pris hehe. Men det er ikke det viktigste, den spiller mp3 og dvd og mpg :D .. Har det man trenger da