TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gruppekjøp pÃ¥ spacere..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#238013  av Christian

Jeg er forvirra, hvor mange er det i denne tråden som skal organisere gruppekjøp eller selge spacere? Og går bestillinga via Neemi eller Bacardi8? :?

Har mista oversikten i denne tråden, men har allerede kjøpt og fått spacerene til Turboknut. Derfor trenger jeg ikke de jeg satte meg opp på i denne tråden. Om bestillingen allerede er sendt er det greit, da betaler jeg mine og selger de igjen. Om det ikke er for sent vil jeg trekke meg...

#238021  av Bacardi8

Christian skrev:Jeg er forvirra, hvor mange er det i denne tråden som skal organisere gruppekjøp eller selge spacere? Og går bestillinga via Neemi eller Bacardi8? :?

Har mista oversikten i denne tråden, men har allerede kjøpt og fått spacerene til Turboknut. Derfor trenger jeg ikke de jeg satte meg opp på i denne tråden. Om bestillingen allerede er sendt er det greit, da betaler jeg mine og selger de igjen. Om det ikke er for sent vil jeg trekke meg...
Var vel jeg som tok initiativet til dette, men bestilling er ikke gått enda så du er herved strøket av lista..
Kommer det til at vi bestiller fra neemi så tror jeg vi tar det hver for oss..men venter på pris fra MR2widebody foreløpig..

Fortsettelse følger..:P

#238047  av Andy_Celica

Jeg skal uansett ha :D

#238072  av evneveik

MR2WideBody skrev:Jeg har snakket med han jeg, han var skikkelig stressa så jeg fikk ett tilbud sånn i full fart..

Disse her er per stykk ink. mva og minus 30% Rabatt.
Rabatt er IKKE trekt ifra på disse prisene:
Spacer 18mm 5-114,3 Ø60,1 390KR
Spacer 18mm 5-114,3 Ø64,1 390KR
Spacer 5mm 5-114,3 Ø67,1 225KR
Spacer 18mm 4/5-114,3 Ø67,1 390KR

Er litt (veldig) dårlig sortiment på den katalogen jeg fikk med meg, men han har fler enn dette

Skal sende han en mail nå, var visst lettere for han å få en litt mer reel pris enn bare å slenge ut ett tall i løse lufta
Hvis dette er priser PR STYKK så er jeg ikke interessert for da er det ikke noe billig...

#238087  av Dr.Ling

Må vel være pr. par og ikke pr.stykk, kanskje bare skriveleif eller misforståelse.

Jeg venter med å bekrefte noe kjøp til jeg får vite om noen kan levere TÜV-godkjente spacere på 8mm til rundt 1000-lappen, kanskje litt mer om lengre bolter følger med :roll:

#238088  av sindrejl

evneveik skrev:
MR2WideBody skrev:Jeg har snakket med han jeg, han var skikkelig stressa så jeg fikk ett tilbud sånn i full fart..

Disse her er per stykk ink. mva og minus 30% Rabatt.
Rabatt er IKKE trekt ifra på disse prisene:
Spacer 18mm 5-114,3 Ø60,1 390KR
Spacer 18mm 5-114,3 Ø64,1 390KR
Spacer 5mm 5-114,3 Ø67,1 225KR
Spacer 18mm 4/5-114,3 Ø67,1 390KR

Er litt (veldig) dårlig sortiment på den katalogen jeg fikk med meg, men han har fler enn dette

Skal sende han en mail nå, var visst lettere for han å få en litt mer reel pris enn bare å slenge ut ett tall i løse lufta
Hvis dette er priser PR STYKK så er jeg ikke interessert for da er det ikke noe billig...
tja, for det første er ikke rabatten trekt ifra, og om dette er skikkelige spacere så koster dem faktisk over 800,- på ebay før frakt og moms..

skikkelige vil si at det ikke brukes lengre bolter men hjulene settes fast i spacerne.

#238148  av Neemi

Bacardi8 skrev:
Neemi skrev:Til info er mine priser pr par :)
Glemte å skrive det over her.
Hmm..er de du får tak i med hjulbolter, eller er det også slik at vi må kjøpe nye i tillegg?
Hjulbolter følger med.

#239170  av Bacardi8

Fant 3 og 5mm spacere på biltema. Koster 29,90 for to stk.. Jeg kjøper et av hvert sett og får de sveiset sammen til 8mm.

Slik det ser ut nå så kan vi bare kjøpe hver for oss..blir visst ikke noe billigere å kjøpe sammen denne gangen..
Jeg har ikke tid til å vente lengre med å kjøpe nå veffal og MR2widebody har ikke kommet med andre dimensjoner enn skrevet over. :?

Neemi du har pm..

#240259  av MR2WideBody

sorry, men jeg har ikke ubegrenset med tid, jobber fra tidlig morgen til sent på kveld. Og da er det ikke helt aktuelt å skru på dataen når jeg kommer hjem, og en annen ting er at jeg ikke kan trylle fram priser fra mitt eget hode, og da må igjen jeg vente på å få svar..

Her er hvertfall prisene jeg har fått på mail:

1 sett med 5 eller 10mm (5x114,3).. 60,- pr.spacer. (Universal)

1 sett med 25mm (5x114,3).. Bare 18mm. 273,- pr.spacer

1 sett med 25mm (5x100).. 347,- pr.spacer

1 sett med 10mm (5x114,3).. Bare 16mm. 219,- pr.spacer

1 sett 10mm (5x114,3).. Bare 16mm. 219 pr.spacer

1 sett 25mm (5x114,3).. Bare 18mm. 273,- pr.spacer

2 sett med 20 mm (5x114,3).. Bare 18mm. 273,- pr.spacer

Bolter 20,- pr,stk.[/b]

#241580  av evneveik

Var disse med tüv papirer?