TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 -91

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#230306  av lasse

Mr2Even skrev:Er ikke 18" veldig hardt å kjøre med/ukomfortabelt ?
Jeg har ikke merket noe forskjell fra å kjøre med 17", blir jo uansett stivt med senkesett, og jeg har jo hardere dempere i tillegg.
Begynner å bli vanskelig å få tak i kule felger i 17" nå, spesielt hvis man skal ha kant.

#230312  av Mr2Even

Akkurat. Litt kant er jo kult :wink:

#230341  av lasse

BrennaRacing skrev:Hvilken dim er det?? dekk og felg (tror ingen har spurt om det)

Off topic: Jobber du på Kjelsås
Så ikke spørsmålet før nå jeg, er 8+9x18" med 215/225-35 18"

Jobber ikke på kjelsås nei, men det er en kollega av meg som jobber der da (om det var firmabilen du sikta til)

#232604  av lasse

FÃ¥tt knipsa noen bilder etter en skikkelig vask (mobilbilder da...)
Vedlegg
Nye spiller'n
Nye spiller'n
Photo-0163.jpg (129.5 kiB) Vist 3930 ganger

#232641  av Corolla GT

Meget fin bil du har der :D

Felgene kler bilen 100 % !!

#238428  av lasse

Vært en liten tur på rudskogen og slitt inn dekka...
Vedlegg
DSC00187.JPG
DSC00187.JPG (24.44 kiB) Vist 3935 ganger
Rudskogen.jpg
Rudskogen.jpg (48.41 kiB) Vist 3936 ganger

#238643  av Mr2Even

Fete felger og bil :shock: :) Hvordan senkesett har du, og er det noe bra å kjøre med?

#239074  av lasse

Mr2Even skrev:Fete felger og bil :shock: :) Hvordan senkesett har du, og er det noe bra å kjøre med?
Takker, kjører med tein senkesett, synes det fungerer fint, nå kjører jeg med gule koni også da...
Kunne vært en smule stivere, men det senker helt perfekt spør du meg (bare littebitt for høy bak...)

#239140  av Mr2Even

lasse skrev:
Mr2Even skrev:Fete felger og bil :shock: :) Hvordan senkesett har du, og er det noe bra å kjøre med?
Takker, kjører med tein senkesett, synes det fungerer fint, nå kjører jeg med gule koni også da...
Kunne vært en smule stivere, men det senker helt perfekt spør du meg (bare littebitt for høy bak...)
ok. mye koster den pakka med tein senkesett og gule koni? :roll:

#239257  av lasse

Jeg ga vel 2000,- for pent brukte fjærer, og fikk koni'ene til 4500,- tror jeg, de koster vel egentlig nærmere 2000,- stykket, men jeg fikk ordnet meg en kontantrekvisisjon jeg brukte hos importøren gjennom en jeg jobber med...

#239266  av Mr2Even

lasse skrev:Jeg ga vel 2000,- for pent brukte fjærer, og fikk koni'ene til 4500,- tror jeg, de koster vel egentlig nærmere 2000,- stykket, men jeg fikk ordnet meg en kontantrekvisisjon jeg brukte hos importøren gjennom en jeg jobber med...
Heldigris 8) :lol:

#267090  av lasse

Da var nye baklykter på plass, handlet inn av Mr2Even her på forumet.
Monteringa gikk på ca 1,5 time, da ferdig koblet om så jeg har doble kjøre og bremselys :D

#267101  av celicat23

Pent. Mangler bare skikkelig eksos og noe ekstremt diskre side og hekk skjørt som matcher frontleppa nå ;-)

#267262  av Mr2Even

Wow! Det der ble kjempe bra Lasse :) Du får nok hjelpe meg å kople litt en dag ja.. 8) Synes du skal beholde bilen din orginal jeg, den er jo så strøken å fin jo.

#267270  av lasse

Jo takk, men er litt enig med Celicat23, hvis jeg finner noe som er diskret nok så kunne jeg faktisk tenkt meg skjørt, men alt ser liksom så jalla ut...
Vi får se, hadde jo ihvertfall vært moro med ny eksos, men da må man jo nesten ha motor som backer opp :twisted: