TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1990 Celica 2.0 GTI - Solgt

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #234409  av Elstad

Beskrivelse:

Meget velholdt og pen Celica 2.0 GT-i selges pga bilbytte. Bilen har progresive gassdempere som gjør at bilen sitter som støpt på vegen.Gamle fjærer og dempere følger med.

Det følger og med dvd spiller og det er rockford fosgate power frontsett, resten av stereoen kan medfølge med tilegg i prisen.

Front er byttet pga påkjørsel, bilen er lakert fra dørene og framover, bilen er ellers veldig pen i lakken.
Nylig montert powerfilter og dobbel 2,5" enderør.

Alu felger medfølger 205/50/16 på sommeren
og 185/80/14 Vinter dekk som er noe slitt

Ring for mer informasjon:
Tlf: 95043518

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1545416
Sist redigert av Elstad den 22 sep 2007 23:35, redigert 5 ganger totalt.

#234431  av Plenty

pen bil... men for noen skilter :D

#234460  av Tomera

Plenty skrev:pen bil... men for noen skilter :D
Denne bilen har en utrolig pen farge i real life!
Grunnen til skiltet bak er slik, er at bilen opprinnelig kommer fra Sveits, hvor de har en annen standard på skltene. Det er ingen problem og bygge om skiltpartiet for og passe vanlige norske skilter.

#234461  av lexusmann

Grei den der...hva er det med skiltene da??så da helt vanlige ut, er til synelatende en US utgave...

#234465  av Plenty

Bilen ser superfin ut.. synes bare bokstavene var veldig store på skiltene... mulig jeg blingser fullstendig

#234491  av Elstad

Jeg har egentlig ikke lagt merke til det med skiltene hehe. Har gjort en del med bilen siden jeg fikk den, byttet mye og fikset på små ting..
Skal få lagt ut noen nye bilder når jeg får på sommerdekkene.

#236217  av Elstad

Har brukt en del penger på denne biln så jeg vil si at den er i topp stand. Har nylig skiftet olje og har hatt noe pakningsmyker på motoren, bilen brukte en del olje ei stund men har byttet pakninger og fått noen til og se over motoren så nå bruker den normalt.
Det følger og med DVD spiller.

Pris kan disk ved hurtig avgjørelse

#238490  av Tomera

Legger ut ett bilde av bilen. Den ser veldig bra ut, og ser ut til og være i bra teknisk stand.
Vedlegg
Kim.JPG
Kim.JPG (46.82 kiB) Vist 3789 ganger

#238863  av GT_rider

Kiminem skrev:Har brukt en del penger på denne biln så jeg vil si at den er i topp stand. Har nylig skiftet olje og har hatt noe pakningsmyker på motoren, bilen brukte en del olje ei stund men har byttet pakninger og fått noen til og se over motoren så nå bruker den normalt.
Vil det si at den ikke bruker olje lenger? Eller har den fortsatt ett oljeforbruk?

#239252  av Elstad

GT_rider skrev:
Kiminem skrev:Har brukt en del penger på denne biln så jeg vil si at den er i topp stand. Har nylig skiftet olje og har hatt noe pakningsmyker på motoren, bilen brukte en del olje ei stund men har byttet pakninger og fått noen til og se over motoren så nå bruker den normalt.
Vil det si at den ikke bruker olje lenger? Eller har den fortsatt ett oljeforbruk?
Den bruker olje som alle andre biler men den bruker ikke mye, før måtte jeg jo fylle olje på etter 2 uker, helt til jeg fant problemet og fått fikset det :)

#239264  av Tomera

Kiminem skrev:
GT_rider skrev:
Den bruker olje som alle andre biler men den bruker ikke mye, før måtte jeg jo fylle olje på etter 2 uker, helt til jeg fant problemet og fått fikset det :)
Hmm, en bil SKAL ikke bruke olje!
Jeg har turbobil, og den bruker ingenting...

#239269  av Elstad

Alle biler bruker jo litt olje, men trenger ikke være mye

#239287  av Tomera

Kiminem skrev:Alle biler bruker jo litt olje, men trenger ikke være mye
Ikke for og ødelegge salgstråden din hær, men min gjør faktisk ikk det...

#239294  av Doffen696

Tomera skrev:
Kiminem skrev:Alle biler bruker jo litt olje, men trenger ikke være mye
Ikke for og ødelegge salgstråden din hær, men min gjør faktisk ikk det...
Alle biler bruker litt olje, men med bakgrunn i kor "tett" motoren din er, så kan det hende at annen veske kommer inn i oljen og får det til å sjå ut som om den ikke bruker olje. Men dette kommer helt ann på motortype osv...osv...

#239317  av Elstad

Det ble så mye prat om olje her, det var bare toppdekselpakningen som var gåen, det ble også bedre når jeg heldte pakningsmyker og sånn på.

Og Tom: Alle biler bruker olje