TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carina 92 gti Hjelp

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#233918  av Zepticon

Sorry to say, men jeg og en kompis av meg var å henta denne på onsdag... (han som kjøpte)
Går nå i Harstad...

Pen bil men er en del småplukk ved den, ulyd i motor pluss sliten girkasse tror jeg det var..

#233948  av kamikaze-r

oki... men bare å leite videre da... sukk... nokken som veit om en slik bil...???

#239349  av Rallar

denne carina'en er nok desverre vrak nå så kanskje du får kjøpt den for vrak panten :?

#239416  av Ellingz1

vrak... hvorfor?

#239442  av Rallar

var en kompis av eiern som kjørte den når han skulle hjem og bakhjula slapp i 190 km/t gud må vite hvorfor å kjøre så fort igjenna av en tunell å ut av byen men det sjåførn ble ikke skada i det hele tatt men han kan takke autovernet for at han er i live den dag i dag. synd egentlig var jo en fil bil. men sånn skjer når man ikke har respekt for kjøretøyene å skal tøye grensene desverre

#240137  av Knutis

Gamle bilen til søstern min.. Synd å høre at den har blitt vrak :( Var en fin og arti bil. Kondolerer.