TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grill til IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #239625  av Varnes

Har endeli fått stylingkittet mitt, å siden jeg helst ikke vil ødelegge tte-fangeren(er halvfangere i kittet), så har jeg bestilt meg en orginal frontfanger(koster ca 2500kr).
Men vil jo helst ha en grill lik den som er på ttefangern, noen som vet om noen ok griller til denne? å som man kan få fort, og ikke fra ebay :?

Tte fanger er jo hel over grillen, men det er ikke den orginale. SÃ¥ tror ikke det blir fint med bare gitter, uten noen ramme rundt.

Tte selger kanskje grill?, men regner med den koster skjorta.. Eventuelt må jeg nokk bygge om en orig-grill(om ikke den å koster skjorta).
Håper å ha alt ombyg å klar til lakk helga etter 17.mai, så håpe nån har nån gode forslag
:)
 #239652  av Neo

Varnes skrev:Har endeli fått stylingkittet mitt, å siden jeg helst ikke vil ødelegge tte-fangeren(er halvfangere i kittet), så har jeg bestilt meg en orginal frontfanger(koster ca 2500kr).
Men vil jo helst ha en grill lik den som er på ttefangern, noen som vet om noen ok griller til denne? å som man kan få fort, og ikke fra ebay :?

Tte fanger er jo hel over grillen, men det er ikke den orginale. SÃ¥ tror ikke det blir fint med bare gitter, uten noen ramme rundt.

Tte selger kanskje grill?, men regner med den koster skjorta.. Eventuelt må jeg nokk bygge om en orig-grill(om ikke den å koster skjorta).
Håper å ha alt ombyg å klar til lakk helga etter 17.mai, så håpe nån har nån gode forslag
:)
Jeg vet du får grill på streetdesign så koster 3000 kr, jeg kjøpte samme grill fra england og den kostet meg ca 550 kr med frakt. Gikk ca 2 uker så hadde jeg fått grillen. Den passet utrolig godt til bilen :D .. Jeg vet ikke om andre enn streetdesign så får sportsgriller hos.

#239653  av Varnes

Lager meg heller en grilll enn å handle fra streetdesign :)
Har du bilder av den grillen da? Å kanskje en link til siden du kjøpte den fra?
550kr for en grill er jo en fin pris, men for 3000kr skal jeg klare å lage en selv.. :)

#239664  av Neo

Varnes skrev:Lager meg heller en grilll enn å handle fra streetdesign :)
Har du bilder av den grillen da? Å kanskje en link til siden du kjøpte den fra?
550kr for en grill er jo en fin pris, men for 3000kr skal jeg klare å lage en selv.. :)
Ja det ville jeg og gjort, 3000 for en grill er jo latterlig.. Kan legge ut linken, er bilder av den der. Grillen er kjøpt på ebay i england, vil egentlig anbefale det. Den ble kjempebra.

http://cgi.ebay.co.uk/99-03-04-LEXUS-IS ... dZViewItem

#239720  av galx

Kjøpte også fra ebay. Betalte omtrent 500 - 550 med frakt. Helt greit og enkelt.

#239828  av Varnes

Takk takk, da skal æ prøve å bestille den grillen fra ebay, england :) Får bare håpe d ikke tar så lang ti å få den da, vil helst ha bilen helt ferdi om 2-3uke :)

#239834  av Neo

Varnes skrev:Takk takk, da skal æ prøve å bestille den grillen fra ebay, england :) Får bare håpe d ikke tar så lang ti å få den da, vil helst ha bilen helt ferdi om 2-3uke :)
Det vil bli bra, ikke minst billig :D .. Når jeg kjøpte tok det ca 2 uker