jumbo skrev:Fangoria skrev:Vel, litt rart at de fleste her støtter rasisme.
Og hvis moderator ikke liker det en leser så er det bare å stenge tråden.
Den eneste jeg har sett full av fordommer her på forumet er deg selv som hevder at "vi" (dvs alle andre her enn deg selv) er noen forbanna USA-hatere.
Om du absolutt må vite det, samarbeider jeg med amerikanere i jobben min nesten på daglig basis og bedriften jeg jobber i har sin eksistens å takke mer eller mindre utelukkende p.g.a amerikansk forsvar og industri. Det betyr langt i fra at jeg trenger å like amerikanske presidenter eller amerikansk politikk, men det betyr heller ikke at jeg har noen spesiell grunn til å mislike amerikanere. Og om jeg så gjorde så er jeg faktisk i min fulle rett til å gjøre det uten at det bryr deg et gram.
Dessuten er det på tide at du slutter å blande begreper her. Hva fanden har dette med rasisme å gjøre? Med mindre mars har invadert i løpet av det siste døgnet, består faktisk USA fremdeles hovedsaklig av hvite.
Nei jeg snakker om de som hevder at amerikanerene er så dumme, om du gjør det samme som andre som hevder at amerikanere er dumme, hvilken rett gir det deg til å påstå at amerikanerene er dumme, pga at de ikke vet hvor alle landene finnes på denne jorden.
At du tror jeg mener alle her hater USA er ditt problem.
Jeg har argumentert med australia fordi det ikke er så mye mediaoppslag om dette landet, derfor vet de fleste i Norge like lite om Australia som Amerikanerene vet om Norge.
Si meg, er da Nordmenn dumme som brød, Er da Nordmenn bare noen idioter, fordi de vet så forbanna lite om Austraila?
Bør ikke Nordmenn som hevder de er så opplyst snart begynne å forstå dette?