TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen som har kjenskap til : http://www.hifispeed.dk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#239684  av @lpher

Regner med det ikke er stereo du har kjøpt dyrt i danmark? :D

#239704  av Sven

Jeg handlet en del der i fjor. Kom etter et par uker mener jeg.
Er forresten gode priser der @lpher :wink: , spes med tanke på at man ikke betaler moms. Ikke mer en en gang ihvertfall

#239732  av |plumbo

@lpher skrev:Regner med det ikke er stereo du har kjøpt dyrt i danmark? :D
hehe jo får ikke ta i soundstream splx 12" lenger i norge . kunne ha kjøpt i fra statene men jeg tenkte at de i danmark hadde dem på lager og at den ville komme fortere ... men men fikk endelig kontakt med dem i dag subbern har enda ikke kommet til danmark fra produsenten en gang derfor det tar sånn tid ....

#240053  av milcom

|plumbo skrev:
@lpher skrev:Regner med det ikke er stereo du har kjøpt dyrt i danmark? :D
hehe jo får ikke ta i soundstream splx 12" lenger i norge . kunne ha kjøpt i fra statene men jeg tenkte at de i danmark hadde dem på lager og at den ville komme fortere ... men men fikk endelig kontakt med dem i dag subbern har enda ikke kommet til danmark fra produsenten en gang derfor det tar sånn tid ....
samme problemet når jeg bestilte! de måtte få delene fra statene elns! så det tar litt tid!:P

#240087  av Sven

hadde flaks jeg da :D

#240154  av |plumbo

men snakka med anders på instalbay her om dagen og soundstream er på vei ut i fra det norske markede . men jeg må erlig inrømme at jeg har falt litt for dette merke . men uansett når de bestilte tok det gjerne en måned i allefall før varene kom til norge . så vi får håpe på at den kommer etterhvert ...