TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota supra MKIV 1996 Mod selges

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #238521  av christine

Hei!

Tenkte jeg skulle legge ut bilen vår for salg her, om det er noen som skulle vere interessert...
Bilen ligger for salg på http://www.autodb.no og kan se mere hva som er gjort med bilen på http://www.toyparts.no/prosjekter/kunde ... t_MKIV.htm

Ring gjerne Stig på 932 31 654 eller Christine 997 16 950 for mere informasjon om bilen!
Vedlegg
supra-MKIV_foran_.jpg
supra-MKIV_foran_.jpg (127.64 kiB) Vist 2663 ganger
 #238522  av christine

Legger til litt flere bilder....
Vedlegg
supra_.jpg
supra_.jpg (95.55 kiB) Vist 2654 ganger
supra-MKIV_.jpg
supra-MKIV_.jpg (132.99 kiB) Vist 2671 ganger
supra_4.jpg
supra_4.jpg (104.8 kiB) Vist 2646 ganger

#238986  av tommis

Er det der en ombygt JDM?

#239004  av christine

tommis skrev:Er det der en ombygt JDM?
Nei, dette er en USA modell!

#239026  av Ola

Hvordan går det da å få denne gjennom kontroller med alle modifikasjonene som er gjort?

#239053  av sx-4-ever

Det er jo skilter på den...

#239130  av Ola

Hva med neste gang? Eventuelt hvis man blir stoppet?

Er det jeg som ikke ser helt riktig, eller er det noe galt med overgangen fra panser til høyre forskjerm, rett over lyset?

#239153  av soltec

Ingen problem, eg fikk min gjennom uten broblemer

#239473  av christine

Er det jeg som ikke ser helt riktig, eller er det noe galt med overgangen fra panser til høyre forskjerm, rett over lyset?[/quote]

Hei, mangler en stoppeklosse i gummi på høyre siden av panseret , som ikke er langt unna, dette gjør at panseret nett nå ligger litt lenger nede enn det skal....

#239479  av sindrejl

christine skrev:Er det jeg som ikke ser helt riktig, eller er det noe galt med overgangen fra panser til høyre forskjerm, rett over lyset?
Hei, mangler en stoppeklosse i gummi på høyre siden av panseret , som ikke er langt unna, dette gjør at panseret nett nå ligger litt lenger nede enn det skal....[/quote]

hehe har tuklet med stoppeklossen en gang jeg også og kan bekrefte at en liten gummiklosse styrer helt hvordan panseret skal treffe i overgangen :) Så om dette er eneste feilen er det jaggu ikke mye å sette fingern på :D

#239749  av Turbotrille

Jaja, så ikke akkurat ut som den var kommet til en ny eier som kunne se ut som han ville ta godt vare på bilen ihvertfall, hvis ikke herjing er å ta godt vare på en bil...

#239755  av TOYPARTS

Turbotrille skrev:Jaja, så ikke akkurat ut som den var kommet til en ny eier som kunne se ut som han ville ta godt vare på bilen ihvertfall, hvis ikke herjing er å ta godt vare på en bil...
står med havari på voss

#239797  av Stiansen

Så fort? Har han klart å ødelagt den? :(

#239817  av Ola

Er den solgt og krasjet allerede?