TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Even's Mr2 GTI

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#239586  av Mr2Even

Andy_Celica skrev:
Mr2Even skrev:Mulig jeg skal kjøpe en motor fra en Celica ST202 96mod gått 103000km, samme motor som sitter i Carina E GT med 175hk. Vil det være noe jeg må tilpasse for at den vil passe? (skal bruke 90mod girkassa og ECU).
Girkassa kan du bruke fra 90, men ikke ecu en.
Hmm, han jeg skal kjøpe den av mente at ecu'en kan brukes ?

#239711  av Mr2Even

Dette er vel Veilside kittet? Hvilke type sidespeil er dette?
Noen som har denne bakfangeren og dette sideskjørtet til salgs,
eller noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette "billig"? :roll:

Bilde
Sist redigert av Mr2Even den 09 mai 2007 22:47, redigert 1 gang totalt.

#239730  av Mr2Even

Og hvilke sidespeil er dette?
Vedlegg
Fet Veilside sølvgrå.jpg
Fet Veilside sølvgrå.jpg (56.67 kiB) Vist 1113 ganger

#239751  av inzane2012

Mr2Even skrev:Og hvilke sidespeil er dette?
det er ganador aero speil, fås vertfall kjøpt hos takakaira; http://www.takakaira.com/asp/template.a ... NnikJlhoKj har siklet en stund på sånne selv:) så det kommer vel med tiden:)

og til den forrige bildet ditt så er det vertfall veilside sideskjørt(litt modifiserte) og bakfanger, litt vanskelig å si om det er veilside front, men ser sånn ut ved å sammenligne bildet under;)...vet at bsbildeler har begynt å ta inn veilside deler, men det går vel kanskje ikke akkurat inn under kategorien "billig"...er av den oppfattning av orgi. veilside deler er generelt dyre...

#239774  av Mr2Even

inzane2012 skrev:
Mr2Even skrev:Og hvilke sidespeil er dette?
det er ganador aero speil, fås vertfall kjøpt hos takakaira; http://www.takakaira.com/asp/template.a ... NnikJlhoKj har siklet en stund på sånne selv:) så det kommer vel med tiden:)

og til den forrige bildet ditt så er det vertfall veilside sideskjørt(litt modifiserte) og bakfanger, litt vanskelig å si om det er veilside front, men ser sånn ut ved å sammenligne bildet under;)...vet at bsbildeler har begynt å ta inn veilside deler, men det går vel kanskje ikke akkurat inn under kategorien "billig"...er av den oppfattning av orgi. veilside deler er generelt dyre...
Takk. Å sikle er lov :lol: Nei det var ikke billig nei. Veilside stylingen hos bsbildeler var alt for dyr. Hva het den kopien av veilside igjen? Er den noe å satse på? Dårlig passsform?

#239775  av Azrael

Jeg har sideskjørta til erebuni (som jeg mener er veilside replica), og passformen var ikke værst. Jeg må pusse litt, og justere dørene mine bittelitt.

Mener også kun kan få tak i de speila på ebay til en langt billigere penge, men det er replica of course.

#239781  av Mr2Even

Azrael skrev:Jeg har sideskjørta til erebuni (som jeg mener er veilside replica), og passformen var ikke værst. Jeg må pusse litt, og justere dørene mine bittelitt.

Mener også kun kan få tak i de speila på ebay til en langt billigere penge, men det er replica of course.
Ja, jeg tror det er replicaen. Har du hatt sideskjørta på bilen din før? Kom dørene borti skjørta?
Mye skal du ha for de da?

#239782  av Azrael

Tror nok ikke jeg skal selge de :wink:
Skal på bilen i løpet av kort tid. Har ikke hatt de på bilen i lenger tid nei, bare prøvefesta de. Døra på passasjer siden tok litt i den delen som går opp mot luftinga fra motor. Mulig dørene mine har vært litt feiljustert fra før da.

#239784  av Mr2Even

Azrael skrev:Tror nok ikke jeg skal selge de :wink:
Skal på bilen i løpet av kort tid. Har ikke hatt de på bilen i lenger tid nei, bare prøvefesta de. Døra på passasjer siden tok litt i den delen som går opp mot luftinga fra motor. Mulig dørene mine har vært litt feiljustert fra før da.
Svarte :cry: :lol: Hvor mye ga du for de og hvor kjøpte du de?

#239786  av Azrael

Mener jeg ga rundt 3k for de hos bsbildeler... Veit ikke om det er mulig og få tak i de lenger heller. Har fått det for meg at erebuni har lagt ned produksjonen? Men ser at http://www.streetdesign.no har hele kitet.

#239791  av Mr2Even

Takk! Har semdt de mail.. :wink:

#239830  av inzane2012

Azrael skrev:Mener jeg ga rundt 3k for de hos bsbildeler... Veit ikke om det er mulig og få tak i de lenger heller. Har fått det for meg at erebuni har lagt ned produksjonen? Men ser at http://www.streetdesign.no har hele kitet.
erebuni har vist lagt ned produksjonen ja...

har bestillt litt stæsj ifra streetdesign, berre en ting og si om den saken...aldri igjen...først brukte di nesten 2 mnd på å få tak i blinklysene og det som jeg har fremme, og så brukte di nesten 4 mnd på å få tak i baklyktene mine!! sendte dem mail på mail og hver gang fikk jeg høre at di skulle bli levert til dem innen 1-1.5 uker...og når di endelig kom så var det lexus lykter jeg hadde bestillt, di har to forskjellige bilder av samme lykten men på den ene så ser det ut som di er sotet...fikk heller ikke noe mail etter jeg hadde bestillt der di forklarte at varen kunne ta lang tid å skaffe og heller ikke noe om forventet leverings tid...såeh, min erfaring med streetdesign er ikke så god...

#240069  av Mr2Even

inzane2012 skrev:
Azrael skrev:Mener jeg ga rundt 3k for de hos bsbildeler... Veit ikke om det er mulig og få tak i de lenger heller. Har fått det for meg at erebuni har lagt ned produksjonen? Men ser at http://www.streetdesign.no har hele kitet.
erebuni har vist lagt ned produksjonen ja...

har bestillt litt stæsj ifra streetdesign, berre en ting og si om den saken...aldri igjen...først brukte di nesten 2 mnd på å få tak i blinklysene og det som jeg har fremme, og så brukte di nesten 4 mnd på å få tak i baklyktene mine!! sendte dem mail på mail og hver gang fikk jeg høre at di skulle bli levert til dem innen 1-1.5 uker...og når di endelig kom så var det lexus lykter jeg hadde bestillt, di har to forskjellige bilder av samme lykten men på den ene så ser det ut som di er sotet...fikk heller ikke noe mail etter jeg hadde bestillt der di forklarte at varen kunne ta lang tid å skaffe og heller ikke noe om forventet leverings tid...såeh, min erfaring med streetdesign er ikke så god...
Akkurat, da vet jeg det :wink:

#240099  av Mr2Even

Ja jeg har fått tilbakemld nå og de selger bare hele kittet for 9900,-(jeg ville bare ha sideskjørt og bakfanger). Dyrt nok det synes jeg. I tillegg så er ikke passformen så god som Veilside :? Jeg er usikker på om det er noe å sate på, og om det er et annet god alternativ til Erebuni frontfangeren som vil passe sammen med bakfangeren og sideskjørta, for frontfangeren er litt for rar synes jeg..

Noen forslag til frontfanger sammen med resten av Veilside/Erebuni kittet ?

#240103  av mr2cato

http://bsbildeler.no/butikk/vareliste.a ... 9438%2f797

Det er 3 sider. De har både veilside/Erebuni og andre kopier av de i kit og enkle deler.

Shogun bakfanger å sideskjørt er det ikke så mye som passer til.

Men det måtte eventuelt vært noe slikt!?
Vedlegg
imagine.aspx.jpg
imagine.aspx.jpg (26.9 kiB) Vist 986 ganger
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18