TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Do-Luck styling til MR2 MK2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #239927  av Zepticon

Noen som har andre bilder av biler med denne stylingen?
Og er det "merke-styling"?
Vedlegg
DOL10421310001.jpg
DOL10421310001.jpg (18.27 kiB) Vist 818 ganger
DOL10421110001.jpg
DOL10421110001.jpg (14.81 kiB) Vist 818 ganger

#239940  av jumbo

Den fronten der ga egentlig litt for mye assosiasjoner med "Thomas the locomotive" for min smak hehe.
 #239948  av inzane2012

Zepticon skrev:Noen som har andre bilder av biler med denne stylingen?
Og er det "merke-styling"?
do-luck er vel ett skikkelig brand name ja...ikke noe rip-off greier så vidt jeg har sett...

vet det var en side på nette som en fyr hadde laget der han hadde samlet alle syling merkene som hadde styling til mr2 men kommer ikke på url'n...har vert referert til den siden en del ganger her på forumet og...men hvertfall, der inne kunne du se noen flere bilder av den fronten som gav ett bedre inntrykk av hvordan den ser ut...

#239965  av angrykid

Synes den er grisetøff den stylingen der. :) kunne godt tenkte meg den selv..

#239972  av japse-gnmfr

kult kit men synes bakfangeren var litt snodig:D

#240021  av BrennaRacing

japse-gnmfr skrev:kult kit men synes bakfangeren var litt snodig:D
Syns bakfangern var det eneste kule jeg :)

Har du fler bilder av fronten??

#240173  av Ace

hehe syns det er snedig men ALLE , da mener jeg alle sidene jeg har vært inne ved den siste tiden( begynner å bli endel ettersom jeg holder på å bestille endel deler) har bilde av akkurat samme bilen på Do-luck kittet.... Men er "merke-styling" som du kaller det, dog vet ikke hvordan passformen er men karen fra takakaira som jeg forhørte meg om stylingen for 1 års tid tilbake mente at den var bedre en mange av de andre merkene han hadde inne.

#240193  av Dr.Ling

Synes fronten kan være litt rar, ser bedre ut i svart. Resten er kult da, til og med vingen.
Vedlegg
Fullt kit
Fullt kit
DoLuck MenaceMr203.jpg (44.15 kiB) Vist 204 ganger
Front + vinge 2
Front + vinge 2
Do-luck sides.jpg (35.67 kiB) Vist 661 ganger
Front+vinge
Front+vinge
Do-luck front.jpg (41.64 kiB) Vist 660 ganger
Bare frontfanger
Bare frontfanger
Blue Do-luck 01.jpg (37.23 kiB) Vist 660 ganger

#240250  av BrennaRacing

Har noen fler bilder av bakfangern....Var litt fet...Tenker på å kjøpe styling til vintern, og den bakfangern hadde kanskje vært noe i stede for Kaminari :)

#240252  av Dr.Ling

Den bakfangern passer nok best om man har sideskjørtene som hører med, men man kan sikkert slippe unna med en annen frontfanger.

#240449  av jumbo

Noen av det finere bakvinge jeg har sett... i likehet med badekar-vingen til bomex, gjenspeiler den linja fra dørene og sidevinduene utrolig fint

#240478  av inzane2012

den do-luck fronten der er jo grisefet på supra,den ser egentlig litt trykt sammen i fronten... er en her på forumet som har den stylingen på sin supra vertfall...

#240482  av Daniel_hoy

Men siden vi lever i norge. Hvor pokker skal det store skiltet plasseres på den fronten der? :P

Den blågrønne kledde den fronten bra etter min smak.

#240483  av inzane2012

Daniel_hoy skrev:Men siden vi lever i norge. Hvor pokker skal det store skiltet plasseres på den fronten der? :P

Den blågrønne kledde den fronten bra etter min smak.
hehe, gjør sånn som en her jeg bor har gjort med skiletet sitt på veilside fronten, fest noen små hengsler i åpningen og fest skiltet til di;) så forsvinner det bak av seg selv;) hehe