Det er nå visserlig ikke jeg som startet dette, @lpher. Jeg må vel få lov å anbefale andre merker enn de dere selger på bilradiospesialisten uten at jeg skal bli beskyldt for å få provisjon for informasjonen. Når jeg da i tillegg svarer litt tilbake, så er det jeg som får kjeft? Det er ikke min feil at dere ikke tåler å høre kritikk mot RF, Polk, whatever dere selger på brs. Jeg snakker bare av mine egne erfaringer her, og så vidt jeg vet så er dette ett fritt forum. Jeg har vært medlem her i over tre år nå, og jeg kan reglene for forumet passelig bra, vil jeg tro.
Og det er ikke nedlatende å si at enkelte faktisk mottar provisjon for salget av utstyr som de linker til, tipser om osv. Mitt poeng er at selv om dere faktisk er flinke i jobben deres, så trenger ikke alle som har toyota å kjøre rundt med det samme utstyret i bilen sin. Jeg skjønner at det er sånn bransjen fungerer, jo mere man selger, jo lavere priser kan man gi. Det sier jo seg selv, volum = bra pris. MEN, det finnes også andre aktører på markedet som faktisk leverer bra ytelse/pris og om man snakker med folk, så er det mange som anbefaler mye av det samme som jeg gjør.
Nok en gang, jeg er ikke nedlatende mot hverken deg eller chris, jeg velger å ta med deg her, siden det faktisk var du som kommenterte det, og ikke chris selv. Jeg har selv handlet hos dere ved flere anledninger, og jeg synes dere er flotte folk som er meget behjelpelige. Men litt stuck up på produktene deres og disse er liksom de beste som man kan få kjøpt for penger. Derfor ønsker jeg også at brukerne av dette forumet skal få lov å se andre ting, å få lov å vurdere andre alternativ også. Er det feil av meg å gjøre dette, så vær så snill å si fra, for da skal jeg trekke tilbake det jeg har skrevet her.
Dette er ikke ment som noen som helst form for spydighet eller nedlatende på noe vis mot hverken deg eller chris, nok en gang.
90tallet ringte i stad....
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal