Jeg lurer litt på denne spilleren.
Noen som har erfaringer med denne?
megetlei
Noen som har erfaringer med denne?

megetlei
megetlei skrev:Jeg lurer litt på denne spilleren.Shure thing...what do you wanna know?
Noen som har erfaringer med denne?![]()
megetlei
@lpher skrev:MEX-5DI hadde vært konge da, men for en jæ**** pris.megetlei skrev:Jeg lurer litt på denne spilleren.Shure thing...what do you wanna know?
Noen som har erfaringer med denne?![]()
megetlei
Stilig utseende....masse kule 'skjermsparere' etc...MEN du får jo ikke lastet opp egne...sånn som på MEX-5DI....major drawback det da
Men den burdte hatt en langt bedre lyddel til den prisen...
Så om utssendet betyr mye....så bør denne vurderes, men om lyden sittter i hovedsetet...look somwhere else...
@lpher
megetlei skrev: MEX-5DI hadde vært konge da, men for en jæ**** pris.Den har ett RÅTT utseendet ja...
Har egentlig ikke tenkt og mekke værstinglyd i bilen, men jeg synes utseendet var så fancy![]()
megetlei skrev: btw: Håper dere har en DEFA PTC-1200 Kupèvifte liggende.Coupevifte er lagervare ja...skal sjekke åssen pris det blir på deg...
Begynner å bli ganske kaldt så tenkte jeg skulle investere i en slik.
megetlei
@lpher skrev: Til alle som ikke har Defa varmepakke....i dare you!....lån en bil med full varmepakke EN ENESTE kald vinterdag så er dere solgt! trust me!Jeg skal ha.. men jeg skal også ha råd![]()
chris skrev:DVS: IKKE lån..@lpher skrev: Til alle som ikke har Defa varmepakke....i dare you!....lån en bil med full varmepakke EN ENESTE kald vinterdag så er dere solgt! trust me!Jeg skal ha.. men jeg skal også ha råd![]()
erling skrev:tror ikke jeg vil ta opp lån for å skaffe kupèvarmer neichris skrev:DVS: IKKE lån..@lpher skrev: Til alle som ikke har Defa varmepakke....i dare you!....lån en bil med full varmepakke EN ENESTE kald vinterdag så er dere solgt! trust me!Jeg skal ha.. men jeg skal også ha råd![]()
chris skrev:Øøøh... ..ikke "låne bil med full varmepakke..."erling skrev:tror ikke jeg vil ta opp lån for å skaffe kupèvarmer neichris skrev: Jeg skal ha.. men jeg skal også ha rådDVS: IKKE lån..
erling skrev:Ah.. hahaha. men det er nok dessverre for sent.. er full varmepakke i begge familiebilene...chris skrev:Øøøh... ..ikke "låne bil med full varmepakke..."erling skrev: DVS: IKKE lån..tror ikke jeg vil ta opp lån for å skaffe kupèvarmer nei
Men ikke heft av banken din heller med slikt..:D
@lpher skrev: Til alle som ikke har Defa varmepakke....i dare you!....lån en bil med full varmepakke EN ENESTE kald vinterdag så er dere solgt! trust me!For ikke å snakke om hvor mye bedre motoren har det når den slipper kaldstarter
@lpher