TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• anlegget mitt endelig ferdig, hva syns dere?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#240300  av Neo

Mr2Even skrev:
Neo skrev: Er en 13".. Lukket kasse vet jeg egentlig ikke, men sjekket opplysningene på denne suben. Der står det fra 25-50 liters kasse lukket, det som stod på siden der jeg kjøpte den. 2 spoler på 4 ohm hver, yter ca 400 W RMS :D ..
13" ? finnes det? Har hørt om 12 og 15" men ikke 13"?
hehe ja gjør det, funderte og litt da jeg så denne. Men det er Focal, di bruker 11" og 13" :D

#240371  av Mr2Even

Neo skrev:
Mr2Even skrev:
Neo skrev: Er en 13".. Lukket kasse vet jeg egentlig ikke, men sjekket opplysningene på denne suben. Der står det fra 25-50 liters kasse lukket, det som stod på siden der jeg kjøpte den. 2 spoler på 4 ohm hver, yter ca 400 W RMS :D ..
13" ? finnes det? Har hørt om 12 og 15" men ikke 13"?
hehe ja gjør det, funderte og litt da jeg så denne. Men det er Focal, di bruker 11" og 13" :D
Åja, hm.. :? :lol: er du sikker på at den kan spille i så liten kasse? mye skal du ha for den ?

#240373  av Neo

Mr2Even skrev:
Neo skrev:
Mr2Even skrev: 13" ? finnes det? Har hørt om 12 og 15" men ikke 13"?
Åja, hm.. :? :lol: er du sikker på at den kan spille i så liten kasse? mye skal du ha for den ?
Når det gjelder lukket kasse så vet jeg ikke, bruker ikke den type kasse. Men han jeg kjøpte hos sier di spiller bra på det som er oppgitt. 25-50 liter stod det ivertfall på siden. Var foresten han som også sa at den spilte bra på 50 liter bassrefleks, og det stemte bra :D .. Virker som den spiller bra uansett hvor mange liter den er (innenfor det som er oppgitt da). Jeg har hatt denne suben i 3 forskjellige kasser og kan ikke si jeg merket noen forskjell :D .. Nei en 1000 lapp tengte jeg, vil bare ha den bort så jeg slipper og lagre på den for ingen nytte..