TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg vil ikke vokne i morra Ã¥ være fylle sjuk!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #240269  av EvolutionTurbo

hjelp, jeg vil ikkr bli fyllesjuk i morra, derfor prøver jeg å drikke nye vann;P hehe. noen gode tips? SCHAAAAAL!

#240270  av Sven

drikk mer vann :wink:

#240272  av sindrejl

goooooooooood natts søvn.. Hilsen en som også kommer rett fra byen :)

#240274  av inzane2012

drikk ett par glass melk, funker fint for meg;) hehe
blir aldri fyllasjuk av det:P

#240282  av sx-4-ever

Litt sent nå, men pleier drikke 2 glass melk, 2 paracept, spise et par skjiver og minst en halv liter vann ;) Så kjenner du det ikke dagen etter :D
Paracepten gjør at du sover tyngre og bedre ;)

#240283  av maxgets

Drikk vann og aldri legg deg på "opptur"... spise litt er også bra =)

#240314  av ina

jeg sitter å drekker jordbærmelk... må ha det og det funker bra som regel... jeg veit ikke helt enda, fordi jeg tror ikke jeg er edru enda... tror de tipsene som har kommet inn funker!! bortsett fra, hvis man skal fortsette å drekka, hvor lenge liksom... de fleste vil slutte engang og sovne... og hvis man bare gjør det er det ikke sikkert at formen er bra når man våkner...

#240316  av premo

to zyrtec(eller annen allergimedisin) før du begynner å drikke å en eller to når du komer hjem. funker som bare det. for økt effekt er jo vann, mat, melk også nyttig. og det viktigste er å ikke legge seg på opptur som også tidligere nevnt. ellers har jeg høært et tips om to råe egg før du legger deg :D men det har jeg ikke prøvd og vil vel neppe gjøre heller, frykter motsatt effekt :D

#240336  av Th4 Ghost

ina skrev:de fleste vil slutte engang og sovne... og hvis man bare gjør det er det ikke sikkert at formen er bra når man våkner...
kjenner en del folk som ikke slutter :P selv etter at de har bestemt seg for å sove. går ikke så lang tid før man roper på elgen da. btw, å spy skal vist hjelpe mot fyllesjuke dagen etter :lol:

#240337  av BrennaRacing

Glad jeg slipper det greiene der ass...Blir aldri fyllesyk jeg, uansett hvor mye jeg drikker :D

#240341  av |plumbo

HEHE tja det skulle vi ha hatt her en ordentlig fylle trå :P

men i allefall mitt ( usexy) triks er fingern i halsen og deretter 2-3 glass vann funker alltid ;) eller også alergi pillier før man drikker ( blir ikke så fort full da men du er heller ikke fyllesjuk dagen etter )

#240366  av EvolutionTurbo

klarte å være våken til jeg var på "nedtur, så jeg lever i dag:P litt ør i hodet men..