Sovna fra frisørtime! Koster det mye?
Samma som om du hadde vært der?

Faen så typisk meg også

Stiansen skrev:FAEN!!!!!koster... har du betalt på forskudd du eller?![]()
Samma som om du hadde vært der?![]()
Faen så typisk meg også![]()
sleeper skrev:Tenkte jeg måtte betale for timen jeg ikke møtte til jeg.. At jeg får regning i posten eller noe sånt?Stiansen skrev:FAEN!!!!!koster... har du betalt på forskudd du eller?![]()
får bestille et annet sted eller på nytt og ikke nevne noe på det..
Stiansen skrev:og du pleier og levere adr til frisøren din når du bestiller?sleeper skrev:Tenkte jeg måtte betale for timen jeg ikke møtte til jeg.. At jeg får regning i posten eller noe sånt?Stiansen skrev:FAEN!!!!!koster... har du betalt på forskudd du eller?![]()
sleeper skrev:Nei, men de skal jo ha navnet ditt når du bestiller..Stiansen skrev:og du pleier og levere adr til frisøren din når du bestiller?sleeper skrev: koster... har du betalt på forskudd du eller?Tenkte jeg måtte betale for timen jeg ikke møtte til jeg.. At jeg får regning i posten eller noe sånt?
Stiansen skrev:Gi dem et falskt navn neste ganga da vettu STIANsleeper skrev:Nei, men de skal jo ha navnet ditt når du bestiller..Stiansen skrev: Tenkte jeg måtte betale for timen jeg ikke møtte til jeg.. At jeg får regning i posten eller noe sånt?og du pleier og levere adr til frisøren din når du bestiller?
Stiansen skrev:ville vært VELDIG overasket hvis det ble noen regning av det...sleeper skrev:Nei, men de skal jo ha navnet ditt når du bestiller..Stiansen skrev: Tenkte jeg måtte betale for timen jeg ikke møtte til jeg.. At jeg får regning i posten eller noe sånt?og du pleier og levere adr til frisøren din når du bestiller?