TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder/video fra Gatebil 10-12mai

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #240412  av Christian

Noen som har bilder fra gatebil? Hadde verken kamera eller videokamera med selv.

Vi hadde en flott helg, selv om det ble litt styr da oljepumpa røk på en calibra vi hadde med og toppakningen røk på sierraen. Min fungerte knirkefritt, selv etter mange turer i sandfella. Tror jeg var ute over 15 ganger, trengte bergningsbil 7 eller 8 ganger bare i går :lol: Men det er morro da :twisted:

Regner også med at det kommer ymse bilder og videoer av Arne Erik i løpet av kort tid :lol: :lol:
 #240431  av jumbo

Christian skrev:Tror jeg var ute over 15 ganger, trengte bergningsbil 7 eller 8 ganger bare i går :lol: Men det er morro da :twisted:

Regner også med at det kommer ymse bilder og videoer av Arne Erik i løpet av kort tid :lol: :lol:
Noen av DERE var av banen!?? Hva!!??? Nei det hadde aldri kunne forestille meg! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#240458  av FireFox

Hehe, venter også spent på bilder + video.. satt på med fru Toyparts et par runder og fikk filmet litt :)

Haha, Arne kunne ikke vært særlig "Freesh" på søndag vaffal :lol:

Christian: du hadde noen snurringser i svingen før langstrekka? :D
 #240487  av Doffen696

Christian skrev: Tror jeg var ute over 15 ganger, trengte bergningsbil 7 eller 8 ganger bare i går
Satsa litt hardt ut høres det ut som. 15 ganger i sandfella? Er ikke det minst 4 ganger for mye? Hvordan gjekk det med bilen?

#240498  av Christian

FireFox skrev:Hehe, venter også spent på bilder + video.. satt på med fru Toyparts et par runder og fikk filmet litt :)

Haha, Arne kunne ikke vært særlig "Freesh" på søndag vaffal :lol:

Christian: du hadde noen snurringser i svingen før langstrekka? :D
Arne var nok i "kjelleren" ja :lol:

Ble egentlig snurring over alt, men spesielt i s-kombinasjonen etter langsletta. Ikke bestandig jeg greide kontraen inn i siste svingen :)

#240545  av Amund

Trur aldri eg har vert med på å snurre såååå mange ganger, som når eg satt på med deg :roll: hehe
Men vart ikkje mindre morro fordetom :twisted:

Oh, video kommer, når det jævla videoprogrammet vil skjønne at det er PAL og ikkje NTSC som gjelder :?
(Fikk litt film av Arne også, he he :lol: )

#240682  av Turbotrille

Bilder av min bil??? :shock:
 #241048  av WireD

Christian skrev:Noen som har bilder fra gatebil? Hadde verken kamera eller videokamera med selv.

Vi hadde en flott helg, selv om det ble litt styr da oljepumpa røk på en calibra vi hadde med og toppakningen røk på sierraen. Min fungerte knirkefritt, selv etter mange turer i sandfella. Tror jeg var ute over 15 ganger, trengte bergningsbil 7 eller 8 ganger bare i går :lol: Men det er morro da :twisted:

Jeg filmet en 20-25 min totalt, og har en del passeringer av deg i klippformat a 10-15 sek per. gang om du har lyst på de :)

ps. Jeg så bare mindre og mindre til fronten din for hver gang :wink: 8) :lol:
 #241063  av Christian

WireD skrev:
Christian skrev:Noen som har bilder fra gatebil? Hadde verken kamera eller videokamera med selv.

Jeg filmet en 20-25 min totalt, og har en del passeringer av deg i klippformat a 10-15 sek per. gang om du har lyst på de :)

ps. Jeg så bare mindre og mindre til fronten din for hver gang :wink: 8) :lol:
Gjerne det, om du gidder å sende de eller legge de på nett :)