TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Krasja Celicaen idag :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#239244  av Tomera

Ikke pent! Veldig kjedeli! Men må da få klage litt på de dekkene dine! Utslitte piggdekk er ikke noe og kjøre med på en så ellers påkostet bil...
Men håper du får liv i den igjen! Hvordan er det forsikring osv?

#239299  av Doffen696

Sist gang jeg var i en ulykke (med moped :P) så vart jeg sikta for uaktsom kjøring. Men hendige uhell skjer og selv om det var mange til stede, så var det heldigvis ingen som "hadde sett noe". Så den saka blei fort henlagt pga. bevisets stilling. Om det ikke er noen TYDELIGE lange spor før svingen, så tviler jeg på at politiet gidder å bry seg. (Om de er lik politiet i Ålesund :P)

Men OM du får noe fra politiet, nekt å skriv under på straffeskyld osv..... Tviler på at de orker å gå noe videre i så fall..

#239398  av James

Kondolerer så mye ja... :( Den som var så strøken og fin

#239964  av Kaizern

Ahhhhh... Kjedelige greier...

Men bilen så overraskende hel ut når man fikk den på hjula igjen, når den lå på taket i grøfta der så den helt sammentrykket ut :?

#240493  av Doffen696

PS! Bra du kontakta politiet. Det kan være kjekt å ha på papiret om du skulle få en senskade som følge av utforkjøringe.

Tips til resten av dere også. Om dere kresjer, kontakt politiet. Om dere får en bot for dette så er det mye billigere enn behandlingen som kreves for en senskade. (Har sett dette i min kompisgjeng, ikke billigt)

#240511  av Rømmling

tenkte på deg i helga når jeg så kameraten min gikk til skogs i ca 80+ med atv. han klarte heller ikke svingen.

gikk litt for fort gjenom svingen men gikk vel bra. mulig hjernerystelse og litt plastring så ser det greit ut,
Greit å ha traktor for hånden når man skal løfte den oppigjen
Vedlegg
oppeigjen.jpg
oppeigjen.jpg (83.13 kiB) Vist 137 ganger
ut i skogen.jpg
ut i skogen.jpg (99.65 kiB) Vist 133 ganger

#240582  av Kilgallon

Doffen696 skrev:PS! Bra du kontakta politiet. Det kan være kjekt å ha på papiret om du skulle få en senskade som følge av utforkjøringe.

Tips til resten av dere også. Om dere kresjer, kontakt politiet. Om dere får en bot for dette så er det mye billigere enn behandlingen som kreves for en senskade. (Har sett dette i min kompisgjeng, ikke billigt)
Er ikke alltid like lurt dette, en kompis av meg kjørte av veien og ringte politiet. Han endte opp med å miste lappen.

#241403  av marlboro1310

Kondolerer gitt... :cry: :cry: hadde aldri takla å take MR2n min,da hadd e sommeren virkelig vært ødelagt.
Bra å høre at det gikk bra med deg da...er jo det som tilslutt teller :wink:

#241427  av Doffen696

Kilgallon skrev:
Doffen696 skrev:PS! Bra du kontakta politiet. Det kan være kjekt å ha på papiret om du skulle få en senskade som følge av utforkjøringe.

Er ikke alltid like lurt dette, en kompis av meg kjørte av veien og ringte politiet. Han endte opp med å miste lappen.
Bedre å miste lappen enn å sitte på legeregninger til mange titusener (fysioterapauter og mykje shit som ikke dekkes av forsikringen)

#241442  av mr2cato

Kilgallon skrev:

Det kommer jo helt ann på hva du sier til politiet da.
Hvis du forklarer deg feks slik at du fikk sleng og snurra så rekner de med at du har kjørt uaktsomt fort i forhold til forholdene.
MÃ¥ finne opp en historie som er troverdig og enkel.