TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Even's Mr2 GTI

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#240330  av inzane2012

Mr2Even skrev:
inzane2012 skrev: er enig med deg der om at den stylingen der ikke hadde passet så godt til rød;) hehe, difor jeg har gul bil:P hehehe...
men joda, jeg tenkte på veilside bakfanger:) hehe...glømte bare og si at det bildet var med border rear-splitters:) hehe...men tror det kunne sett bra ut med veilside baken og :roll:
Ja mulig det, men må nesten være helt sikker, for det er kjedelig visst det blir feil. Jeg har letet etter den blandingen men finner ikke noen som har det. Kanskje det ikke passer og derfor ingen har det? Men jeg liker den hekken :shock: :lol:
er vel bare en måte å finne ut om det passer sammen da vettu:)

#240509  av Mr2Even

inzane2012 skrev:
Mr2Even skrev:
inzane2012 skrev: er enig med deg der om at den stylingen der ikke hadde passet så godt til rød;) hehe, difor jeg har gul bil:P hehehe...
men joda, jeg tenkte på veilside bakfanger:) hehe...glømte bare og si at det bildet var med border rear-splitters:) hehe...men tror det kunne sett bra ut med veilside baken og :roll:
Ja mulig det, men må nesten være helt sikker, for det er kjedelig visst det blir feil. Jeg har letet etter den blandingen men finner ikke noen som har det. Kanskje det ikke passer og derfor ingen har det? Men jeg liker den hekken :shock: :lol:
er vel bare en måte å finne ut om det passer sammen da vettu:)
Hehe ja sant det..
Skal jeg ha Veilside baken så skal jeg også ha 94 spoileren og baklyktene(runde). Noen som skal selge dette her ?

#240525  av Mr2Even

Igår bygde jeg forresten om et 94 ratt til å passe i min 90mod. Koplingen til hornet var anderledes men jeg klarte å få det til! :D

#240931  av Mr2Even

Hva med denne kombinasjonen? Shogun skjørt med Border :
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/download.php?id=27738

Også gjøre om nedre del av frontspoileren, så den får en bedre overgang til skjørtet..Kanskje gjøre om skjørtet litt også..

#241023  av inzane2012

Mr2Even skrev:Hva med denne kombinasjonen? Shogun skjørt med Border :

Også gjøre om nedre del av frontspoileren, så den får en bedre overgang til skjørtet..Kanskje gjøre om skjørtet litt også..
¨
tja, vist du modder fronten noe så ville det nok kanskje sett bra ut ja:) men sånn som det var der så blir det litt for brå overgang bra border sine rette og stramme linjer til shogun skjørtene mer kurvete linjer:)

#241025  av Mr2Even

inzane2012 skrev:
Mr2Even skrev:Hva med denne kombinasjonen? Shogun skjørt med Border :

¨
tja, vist du modder fronten noe så ville det nok kanskje sett bra ut ja:) men sånn som det var der så blir det litt for brå overgang bra border sine rette og stramme linjer til shogun skjørtene mer kurvete linjer:)
Ja enig i det.. Jeg får jakte videre, på den ultimate stylingen! :lol: :wink:

#241028  av inzane2012

happy hunting;)

btw, kanskje litt OT men har du fått fikset den lyden du hadde i drivverket?? di på toyota her hjemme sa di ikke kunne se noe eller finne noe, men så har di bare vert bort 2 mr2 mkII før min og så di vet vel kanskje ikke helt va di skal lete etter...

#241072  av Mr2Even

inzane2012 skrev:happy hunting;)

btw, kanskje litt OT men har du fått fikset den lyden du hadde i drivverket?? di på toyota her hjemme sa di ikke kunne se noe eller finne noe, men så har di bare vert bort 2 mr2 mkII før min og så di vet vel kanskje ikke helt va di skal lete etter...
Hehe :wink: Jeg har vært hos 3 forskjellige Toyotaer og ingen hørte lyden, inntil jeg ble med i bilen, da hørte de lyden :? De hadde ikke noe spesiellt å si på om hvor lyden kom fra. De sa de sikkert kunne finne ut hva årsaken var, men jeg har utsatt det for kanskje å finne det ut selv. (Dyrt å la de finne det ut) De mente lyden ikke var noe å henge seg opp i, men jeg har veldig lyst å få den fjernet. Det har sikkert du også :wink:

#242509  av Mr2Even

Da har jeg oppgradert fjærer, dempere og fjærbein fra en 94mod mr2 som bare hadde gått 86000km. Jeg tok bort den lille rusten som var. Grunnet og lakket fjærbeina svart, som orginalt. Bildene er litt dårlig, batteriene gikk tom så fikk ikke tatt noen bedre. Typisk :lol:
Vedlegg
94mod fjærbein dempere fjærer. mørkt.JPG
94mod fjærbein dempere fjærer. mørkt.JPG (181.5 kiB) Vist 715 ganger
Nye fjærer dempere fjærbein - 94.JPG
Nye fjærer dempere fjærbein - 94.JPG (230.59 kiB) Vist 713 ganger

#242512  av Mr2Even

Har også fått tak i x oppstiver stag over motoren som jeg også har lakka. Legger også ved et bilde av bilen inni med 94mod ratt (måtte modifisere koplingen til hornet for at det skulle virke) :wink:
Vedlegg
Inni med 94ratt.JPG
Inni med 94ratt.JPG (171.17 kiB) Vist 714 ganger
Motor med x.JPG
Motor med x.JPG (173.33 kiB) Vist 720 ganger

#242599  av Mr2Even

Har kanskje tenkt å kjøpe dette brukt. TRD Eksos :
Vedlegg
TRD eksos.jpg
TRD eksos.jpg (220.4 kiB) Vist 717 ganger
TRD eksos på bil.jpg
TRD eksos på bil.jpg (112.34 kiB) Vist 715 ganger
TRD eksos midten.jpg
TRD eksos midten.jpg (176.99 kiB) Vist 726 ganger

#242676  av Mr2Even

Hmm.. 8)

Bilde

Tenkte meg disse i 17" etterhvert kanskje.. er bredde 7 foran og bredde 8,5 bak greit eller hva er optimalt ? 40 i inpress?

#242809  av Mr2Even

8) Noen som har dette til salgs ? :
Vedlegg
Butterfly eksos ebay Blueflame.jpg
Butterfly eksos ebay Blueflame.jpg (47.46 kiB) Vist 723 ganger

#242840  av Neemi

Ga du opp å ta inn selv?

#242845  av inzane2012

Mr2Even skrev:8) Noen som har dette til salgs ? :
er ikke det der til turbo motoren da?
  • 1
  • 5