TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stilig / rar Mr2 mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #23919  av Foe

Fant et bilde av denne litt ombygde mk2'en
Vedlegg
Fant denne også, om man hadde tatt bort blålysene og politi klistremerkene kunne den blitt fin ;)
Fant denne også, om man hadde tatt bort blålysene og politi klistremerkene kunne den blitt fin ;)
Mr2 Politi.jpg (21.97 kiB) Vist 2769 ganger
Syns den så litt snerten ut! :)
Syns den så litt snerten ut! :)
Mr2 Ombygd.jpg (21.43 kiB) Vist 2769 ganger

#23928  av CelicaTurbo

synes begge to var litt rare jeg.. frontfangeren på den gule minner jo om New Beetle?

#23936  av chris

Ja, var .. vel... snodig.. den gule der. Typisk eksempel på en som har fullstendig ødelagt linjene i MR2, til det ugjenkjennelige.

#23938  av Erlend

Synes den gule appellerer til meg på en rar måte...hm. Jeg liker vanligvis ikke ihjelstyla MR2er (eller biler generelt), men den der synes jeg faktisk så litt tøff ut! Han kunne spart seg for skjermbreddinga og de ekstra inntakene bak derimot.
Politi-MR2en så jo nesten standard ut, bortsett fra felgene, blålyset og grafikken?

#23943  av CelicaGT

Den svarte og kvite mr2'en ser ut som ein sånn banebil som banemanskap kjører (pga dekoren og lysa på taket) :?:

#23946  av Mr2 Mk2

usj
Vedlegg
veilside_mr2_sm.jpg
veilside_mr2_sm.jpg (26.2 kiB) Vist 2725 ganger

#23950  av chris

Jostein skrev:usj
Du liker ikke Veilside look på mr2? ;)

#23951  av chris

CelicaGT skrev:Den svarte og kvite mr2'en ser ut som ein sånn banebil som banemanskap kjører (pga dekoren og lysa på taket) :?:
Ja, det var min tanke også. Og den har jo reklame.. :)

#23956  av Erlend

Likte Veilside-MR2er da jeg oppdaget MR2, men nå synes jeg det bare er stygt... Er så mange andre fine kit der ute som virkelig fremhever MR2en, og ikke pakker den inn, sånn som Veilside gjør.

#23962  av Mr2 Mk2

chris skrev:
Jostein skrev:usj
Du liker ikke Veilside look på mr2? ;)
nei,ikke den fronten,får Bilen/panseret(vet ikke hva dte egentlig er) til å se ALLLTFOR lang ut..Noen FÅÅ Mr2`mk2 er syns jeg ser grei ut med veilside...
Vedlegg
Bolney_Nice_Flip_paint.jpg
Bolney_Nice_Flip_paint.jpg (113.35 kiB) Vist 2712 ganger

#24004  av MRQuoc

genialt å gjemme skiltet slik , tenkte jeg skulle finne en finurlig måte å gjøre det på , som det der.. ha den langt inne.. slipper jeg fotoboks-skrekk

#24095  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:genialt å gjemme skiltet slik , tenkte jeg skulle finne en finurlig måte å gjøre det på , som det der.. ha den langt inne.. slipper jeg fotoboks-skrekk
vel 88 front på mk1 ordner dette...slik som Amund har på sin,genialt den ideen skal jeg stjele.. :twisted: