ja da har jeg festet et MR2 merke på toppen av frontruta også
Syns det ble fint og siden det er en solkant på toppen av ruta så ser det ut som en banner.

Vedlegg
TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD
Mr2_666 skrev:Senk den!!! Og knus det gule glasset inni tåkelysa foran.... Hvorfor bruker du den ikke på vinteren? Er jo en genial vinterbil, og nesten morsommere å bruke på vinter enn på sommer!jeg har jo som mål å holde den org da, er så få org mr2'er ute på markedet nå så trur jeg får mest igjen for den da.
GT_rider skrev:Bytt hvertfall til hvite tåkelys. Bilen er like original, enten lysene er gule eller hvite. Eneste er at hvite lys er penereDet man gjør når man får hvite tåkelys istede for gule, er og knuse den linsa som ligger på innsia fære i lykta. Anbefaler han det, men ser ikke ut som han vil. Synes det gule lyset gir ett skikkelig late 80's stuk, og passer ikke blen i det hele tatt, da den egentlig er rimelig forut for sin tid, designmessig.![]()
Samme med å bytte til hvite blinklys. Er jo bare å bytte over til "originale" gule den dagen bilen blir solgt.
Tomera skrev:har ikke sagt at jeg ikke vilGT_rider skrev:Bytt hvertfall til hvite tåkelys. Bilen er like original, enten lysene er gule eller hvite. Eneste er at hvite lys er penereDet man gjør når man får hvite tåkelys istede for gule, er og knuse den linsa som ligger på innsia fære i lykta. Anbefaler han det, men ser ikke ut som han vil. Synes det gule lyset gir ett skikkelig late 80's stuk, og passer ikke blen i det hele tatt, da den egentlig er rimelig forut for sin tid, designmessig.![]()
Samme med å bytte til hvite blinklys. Er jo bare å bytte over til "originale" gule den dagen bilen blir solgt.
GhostRider88 skrev:Invester i H3 Xenon konverterigssett da vell! Samt H4 Bi-Xenon i hovedlysene!Tomera skrev:har ikke sagt at jeg ikke vilGT_rider skrev:Bytt hvertfall til hvite tåkelys. Bilen er like original, enten lysene er gule eller hvite. Eneste er at hvite lys er penereDet man gjør når man får hvite tåkelys istede for gule, er og knuse den linsa som ligger på innsia fære i lykta. Anbefaler han det, men ser ikke ut som han vil. Synes det gule lyset gir ett skikkelig late 80's stuk, og passer ikke blen i det hele tatt, da den egentlig er rimelig forut for sin tid, designmessig.![]()
Samme med å bytte til hvite blinklys. Er jo bare å bytte over til "originale" gule den dagen bilen blir solgt.kommer til å gjøre det tenker jeg neste gang jeg skal skifte H3 pærer
Tomera skrev:hmm det var en god ide'GhostRider88 skrev:Invester i H3 Xenon konverterigssett da vell! Samt H4 Bi-Xenon i hovedlysene!Tomera skrev: Det man gjør når man får hvite tåkelys istede for gule, er og knuse den linsa som ligger på innsia fære i lykta. Anbefaler han det, men ser ikke ut som han vil. Synes det gule lyset gir ett skikkelig late 80's stuk, og passer ikke blen i det hele tatt, da den egentlig er rimelig forut for sin tid, designmessig.har ikke sagt at jeg ikke vilkommer til å gjøre det tenker jeg neste gang jeg skal skifte H3 pærer
GhostRider88 skrev:Ja for all del gjør det og end opp i samme prakket jeg har om du blir stoppet i teknisk kontroll med bilen din. Da skal du høre de blir glade for de konverteringssetteneTomera skrev:hmm det var en god ide'GhostRider88 skrev: har ikke sagt at jeg ikke vilInvester i H3 Xenon konverterigssett da vell! Samt H4 Bi-Xenon i hovedlysene!kommer til å gjøre det tenker jeg neste gang jeg skal skifte H3 pærer
takker.
marlboro1310 skrev:Ja hvite blinkers er liksom et "must" på Mk2 Mr2n...gjør liksom så mye med fronten...seff
MEN jeg respekterer samtidig alle som har sin stil...så lenge jeg kan si min mening uten å bli uglesett he he![]()