TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#241535  av elino

celicat23 skrev:AnneLise som satt bak kassa i butikken jeg akkurat var på er noe av det søteste jeg møter :oops: :D
Hehe :D

#241736  av cameleon

GOOD HEEELG
MVH DRITINGS FYR!!

#241738  av inzane2012

god helg ja:)

#241770  av celicat23

Satt oppe til 04:30 og spilte gears of war på x-box 360 med noen bekjente. Skulle vært på jobb 08:00 i dag, men det ble forandret til 12:00. Så ringte de nå og har forandret det til 14:00.

JAAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAA, begynne jobbe 14:00 på en søndag. Da er jo IKKE hele forbanna dagen ødelagt i det hele tatt. Bra det er sol og fint vær da, for da er det ekstra gøy og være på jobb...

¤&¤%/&¤(&¤&#%"¤%¤"#¤ %"¤% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#241778  av Kilgallon

celicat23 skrev:Satt oppe til 04:30 og spilte gears of war på x-box 360 med noen bekjente. Skulle vært på jobb 08:00 i dag, men det ble forandret til 12:00. Så ringte de nå og har forandret det til 14:00.

JAAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAA, begynne jobbe 14:00 på en søndag. Da er jo IKKE hele forbanna dagen ødelagt i det hele tatt. Bra det er sol og fint vær da, for da er det ekstra gøy og være på jobb...

¤&¤%/&¤(&¤&#%"¤%¤"#¤ %"¤% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du får kose deg på jobben i dag da :lol:

#241879  av celicat23

Kilgallon skrev:Du får kose deg på jobben i dag da :lol:
Takker. 14-22:00 var kjempe fin arbeidstid på en søndag. Får sitte oppe en time eller to før jeg legger meg, så jeg er klar for mandag :?
Vedlegg
13518.gif
13518.gif (223.74 kiB) Vist 372 ganger

#242032  av ina

i dag hadde jeg nest siste eksamen... satt i hele 1 time og 10 min... gleder meg til ferie og kanskje begynne på no annet etter ferien hvis jeg kommer inn...

#242039  av Doffen696

ina skrev:i dag hadde jeg nest siste eksamen... satt i hele 1 time og 10 min... gleder meg til ferie og kanskje begynne på no annet etter ferien hvis jeg kommer inn...
Hadde min første eksamen ditta semesteret her idag. Statistikk for ingeniører. Snakker om tullefag :P
Jaja. 2 eksamener til og hovedprosjektinnlevering innen 14 dager så er det byebye skolebenk, ivertfall for MAAAAAAAAANGE år til. Mastergrad får vi ta senere :P
Nå skal jeg jobbe og få råd til å koste på skikkelig bil :) Ingen flere dårlige koreanera på meg nei :D

edit: bad grammar :P

#242042  av Kilgallon

ina skrev:i dag hadde jeg nest siste eksamen... satt i hele 1 time og 10 min... gleder meg til ferie og kanskje begynne på no annet etter ferien hvis jeg kommer inn...
Har en eksamen igjen jeg nå, 31.mai. Skal bli digg å få den unnagjort :D

#242119  av ina

har min siste eksamen 30. jeg.. er konte eks da, skulle egentlig vært ferdig i dag..

#242158  av GT_rider

Har siste eksamen 29. Så eg e ferdi før deg..edda bædda :lol: :lol:

Da er det også byebye til høgskolen. Fikk melding om at jeg har komt inn på teknisk fagskole..håper det er litt mer min stil :?

#242175  av Kilgallon

ina skrev:har min siste eksamen 30. jeg.. er konte eks da, skulle egentlig vært ferdig i dag..
Strøk du da eller siden du skal ha konte?

#242217  av ina

:lol: er liksom ikke alltid like engasjert og det er mye bedre å jobbe...

#242271  av grimfer

Jeg er lærer og skal trolig ha elever oppe i engelsk muntlig.

Ikke noen liten oppgave det heller.

Jeg er glad for at jeg er ferdig med alle eksamene jeg må ha. Begynner faktisk å bli en stund siden nå. Jeg burde vel snart være voksen og oppføre meg ansvarlig.

#242285  av Kilgallon

ina skrev::lol: er liksom ikke alltid like engasjert og det er mye bedre å jobbe...
Er jo kjekt med en utdannelse da :wink:
  • 1
  • 310
  • 311
  • 312
  • 313
  • 314
  • 1175