TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød MR2 Turbo 20.05.07

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #241922  av mr2cato

Spottet på kvadrat og Mekjavik Søndags kveld 20.05.07

som topic, Rød mr2 turbo USDM med rev 3 bakpart - border sideskjørt
og ukjent front og bakfanger!

I tillegg var det en blå mr2 s20 N/A m/ postert bakfanger og annen styling
+ en rød orginal N/A sw20 m/ effektanlegg.
Mange mr2'er idag, 4 stk inkl meg selv :P

noen her?

#241925  av toyota_mr2

den røde med styling er min

#241935  av mr2cato

pen bil! :)

Hva slags motor og styling og specs er det ?

#242052  av toyota_mr2

jo takk de er en mr2 turbo som er impotert fra carlefornia å de er border sidekjørt å vet ikke va fangeren bak å foran heter de som var måle var å lage en bil jeg syns var tøff selv å me kombinasjon jeg ikke har set før selv exosanlege har jeg byged selv å fronten mote jeg dele på miten fra side til side for å få den på
men men de er jo bare å komme bort vis du ser meg så

#242080  av mr2cato

toyota_mr2 skrev:jo takk de er en mr2 turbo som er impotert fra carlefornia å de er border sidekjørt å vet ikke va fangeren bak å foran heter de som var måle var å lage en bil jeg syns var tøff selv å me kombinasjon jeg ikke har set før selv exosanlege har jeg byged selv å fronten mote jeg dele på miten fra side til side for å få den på
men men de er jo bare å komme bort vis du ser meg så
Du kjørte nesten så fort jeg så deg begge gangene.
Satt å spiste i bilen når du kom opp på Statoilen med kvadrat :P

Får vel se nermere på den en annen gang. ;)
Nå får jo Nikko med den orange seg turbomotor i sin, og jeg til vinteren.
Begynner å bli en del råe Toyota sportsbiler i området!

Er det flere mr2 turboer m/ skilt i stavanger/sandnes området enn deg, morten og Markus?

Jeg kjørte forresten en svart rev 2 sw20 m/ rev 3 bakpart ( rød senterplate) og Modena bakfanger.

Har du orginal motor bortsett fra eksos og dump, eller ?

#242216  av toyota_mr2

ja jeg vet de har vert å set på bilen te nikko den turboen den så jo bra ut
såvit jeg vet er de bare min å markus sin som er orginal turbo jeg vet ikke om noen andre nei jeeg har jort lit mer med den en de

#242365  av Xlr8

haha den røde med effektanlegge hadde den tidenses mest falma rødfarge? så er de min. eller den er vell mere hvit en rød=S :P den og er foresten turbo nå øyest blikk:P