TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sharifs dekksenter -> gateslicks diskusjon

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #242060  av Magne

Er det noen som bor i nærheten der som kunne tenkt seg å sjekke tilgjengelighet på Toyo gateslicks i 16"??? :)

Det er jo føkkings umulig å ringe dit.. som altid. Og jeg gidder ikke kjøre 12mil for ingenting dersom dem ikke har på lager. :(
Sist redigert av Magne den 21 mai 2007 19:07, redigert 1 gang totalt.

#242078  av Larsen

Var der riktignok ifjord sommer, men da hadde de en hel skips container fylt med R888 dekk.

#242088  av Magne

Det ordner seg alikevel. Jeg driter i Sharif. hehe

http://www.dekkonline.com
Har både Yokohama og Hankook gateslicks i sortementet sitt. Da handler jeg derifra.

Hankook VENTUS RS-2 Z212 - 225/45 ZR16 89W
1079,10 per stk ;)

#242098  av jumbo

Magne skrev:Det ordner seg alikevel. Jeg driter i Sharif. hehe

http://www.dekkonline.com
Har både Yokohama og Hankook gateslicks i sortementet sitt. Da handler jeg derifra.

Hankook VENTUS RS-2 Z212 - 225/45 ZR16 89W
1079,10 per stk ;)

Kan ikke hjelpe for at jeg blir litt skuffet av utseende på de dekkene der, både hankook og yokohama sine... Er sikkert knallgode dekk prestasjonsmessig, men de ser totalt pysete ut sammenlignet med f.eks r888

#242106  av Magne

Hadde dem hatt Toyo R888 ville jeg nok gått for dem. Og yokohama A048 er vel det grommeste man kan få av gateslicks. Men koster deretter og da.

Og nå vet jeg at Hankook gateslicksa sitter veldig bra på veien. Satt på med Christian rundt Vålerbanen og ble positivt overrasket, spesielt med tanke på mønsteret på dekkene.

Jeg syns også at Toyo R888 slites veldig fort, og håper at Hankook er bedre på det feltet.

#242110  av Magne

Dem har jo Kumho ECSTA MX KU15 225/50 ZR16 92W til 1134,40kr stk også...

Noen som har erfaring med Kumho gateslicks?

#242132  av inzane2012

hvordan er egentlig festet til gateslicks på våt asfalt og regnvær??

#242133  av sindrejl

inzane2012 skrev:hvordan er egentlig festet til gateslicks på våt asfalt og regnvær??
såpe :D

#242136  av Turbotrille

sindrejl skrev:
inzane2012 skrev:hvordan er egentlig festet til gateslicks på våt asfalt og regnvær??
Det er nok langt fra alle som er det nei...

En kamerat av meg med Lancia Delta Integrale kjører med Federal sine slicks i 16" og treadwear 180, de sitter som støpt på våt vei. :)

#242143  av Larsen

Ikke noe å klage på så langt, men har ikke testet de skikkelig ut ennå da.

#242151  av sindrejl

Turbotrille skrev:
sindrejl skrev:
Det er nok langt fra alle som er det nei...

En kamerat av meg med Lancia Delta Integrale kjører med Federal sine slicks i 16" og treadwear 180, de sitter som støpt på våt vei. :)
nice.. federal er ganske kurrante på vanlige dekk også.. er sålangt veldig fornøyd

#242154  av Magne

Jeg syns ikke R888 var så ille i regnvær. Men kjører du i noe mer enn våt veg, feks vanndamm ja da flyr bilen. hehe

#242156  av TurboKnut

Sporer ikke bilen ille med gatesliks på vanlig vei?

#242179  av Kilgallon

Noen som har bilder av mønstrene på lovlige gateslicks da?

#242181  av Christian

TurboKnut skrev:Sporer ikke bilen ille med gatesliks på vanlig vei?
Ikke spesielt mye nei :)