TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva er riktig?? 156 eller 172 hk??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#242202  av marlboro1310

Støtter siste innlegg...

#242209  av Sunnygill

japse-gnmfr skrev:les fra begynnelsen saa ser du ingen har mobbet han for stamminga..
Saa slapp av..
Jeg skal ikke si dette sikkert men ganske sikkert dere blir lurt av di som dere importerer av pga greit me km standen kan v're lav men er j'vli mange av 94,95,96 mod som dere selger som har di gamle lyktene, front osv...
Blir for dumt..

ser paa gti turboen dere selger til 189tusen herregud hadde jeg kj;pt den og finni ut at jeg kunne faatt samme bilen for 100tusen mindre hadde jeg blitt fly forbannet den er vel ikke godkjent me turbo en gang sikkert%
Men men fortsett og lur folk dere h[per bare dere blir tatt hvis ting er s[ tvilsomt ut som det virker(bare hvis)

annbefaler dere og google litt og finne litt kunskap om mr2, det hadde nok ikke v'rt s[ dumt.

Mvh Kristoffer..
Har allerede fått litt hjelp fra hjelpsomme folk her på forumet ;)
Den GTI Turboen er godkjent med turbo, men med 200 hk.
BTW, tviler på at du kan få tak i en GTI Turbo med 300 hk, for 89 000,-
Gjør du det så vil jeg gjerne se på den.
HINT: gå inn på http://www.toll.no og regn ut avgiftene, så vil du få deg en SHOCK!

#242213  av japse-gnmfr

skulle nok fint greid en gti turbo me 300 hester for under 89tusen men verken godkjent eller holdbart hehe :D
trodde ikke den var godkjent men poenget er hvertfall at flere av bilene dere har til salgs er oppgitt me feil aarsmoddel, hester og ikke minst PRIS
Men hva er gjort med motoren??
og hvorfor er bilen saa dyr er jo j'vli mye penger for en gti me ettermontert turbo, mye billigere og kj;pe en 3gen turbobil som jeg vil si er et mye safere kj;p og allikavel ha raad til masse snask...
det SHOCKET er lenge siden kom hehe, litt OT men veldig kult navn du har :D

sikker paa dette er en gti turbo og ikke en original turbo bil?

#242221  av mr2cato

det er hvertfall usdm mr2 m/ en 3s-gte!

allså mr2 turbo, og ikke mr2 gti turbo!

#242222  av japse-gnmfr

mr2cato skrev:det er hvertfall usdm mr2 m/ en 3s-gte!

allså mr2 turbo, og ikke mr2 gti turbo!
det jeg mente :D

#242224  av Andy_Celica

Tviler på at det er 300 hk i den 2 gen motoren der også, vil enten se et bilde av at det er montert en ct20b eller en ct27 eller noe slikt, eller eventuelt bremsepapirer.

Jeg kan ikke gå rundt å si at det er 600 hk i min bpu supra og si at papirene har jeg ikke men innerst inne så vet jeg at det er 600 hk, blir litt dumt.

#242232  av sindrejl

det står ct27 i annonsen, og det står også "kan få den opp til 400hk". Klarer ct27 det?

#242248  av Andy_Celica

sindrejl skrev:det står ct27 i annonsen, og det står også "kan få den opp til 400hk". Klarer ct27 det?
Skal den ha 400 så bør bilen ha smidd innmat og datasprut ihvertfal.