TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ENDA en Turbo vs. GTi diskusjon!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#242101  av Mr2 Mk2

GhostRider88 skrev:
chris skrev:
GhostRider88 skrev:Har selv bare sitti på med en mr2 turbo, og vist var det morro, men ikke SÅ mye morroere enn en GTI ;)
Helt ærlig, min mening: Jo, det er SÅ mye mer morro med turbo enn gti, and then some. MR2 GTi er verdens kjedeligste bil etter man har kjørt 3.gen turbo :D
Satt på med en 2.gen turbo... kanskje derfor min uttalelse? :wink:
Enig med Chris og Jumbo Her det er SÅÅÅ mye forskjell, og litt til :wink: Om du skal på dagali så kan "vi" sikkert få deg til å skifte mening ;)

#242104  av jumbo

Bann på det :lol:

#242105  av James

Å jo er myye gøyere! Nå har ikke turbo da, men blir forsåvitt samme prinsippet. Å gå fra 4age i mr2en min til 4agze (kompressor) var som natt å dag! Går både mye betre å mye fetere lyd... :) Har hatt kjøretur i en mr2 mk2 GTi å fekk sitte på i mr2en mr2 mk2 her inne på forumet. Er to vidt forskjellige biler... gjekk noe så styggfort, å ikke minst den suselyden fra turboen og raflelyden. ahhh lever på den fremdeles Jostein, hehe helt rått!! 8)

#242115  av GhostRider88

Mr2 Mk2 skrev:
GhostRider88 skrev:
chris skrev: Helt ærlig, min mening: Jo, det er SÅ mye mer morro med turbo enn gti, and then some. MR2 GTi er verdens kjedeligste bil etter man har kjørt 3.gen turbo :D
Satt på med en 2.gen turbo... kanskje derfor min uttalelse? :wink:
Enig med Chris og Jumbo Her det er SÅÅÅ mye forskjell, og litt til :wink: Om du skal på dagali så kan "vi" sikkert få deg til å skifte mening ;)
hehe hadde vært gøy :D

#242127  av jumbo

James skrev:å fekk sitte på i mr2en mr2 mk2 her inne på forumet. Er to vidt forskjellige biler... gjekk noe så styggfort, å ikke minst den suselyden fra turboen og raflelyden. ahhh lever på den fremdeles Jostein, hehe helt rått!! 8)
Pluss at Jostein er circa like tam som en gjennomsnitlig tyrannousaurus

#242176  av Christian

jumbo skrev:
James skrev:å fekk sitte på i mr2en mr2 mk2 her inne på forumet. Er to vidt forskjellige biler... gjekk noe så styggfort, å ikke minst den suselyden fra turboen og raflelyden. ahhh lever på den fremdeles Jostein, hehe helt rått!! 8)
Gleder meg til å se hva han får til med nye motoren ja, gikk litt dekk med gti motoren :mrgreen:

#242205  av japse-gnmfr

:evil: hadde satt pris p[ om folk her inne ga FAEN i slike diskusjoner faa bare s[ j'vli lyst paa turbomaskin,(ironi :D )
men forige eier brukte 30lapper paa og f[ denne motoren(gti) i bilen i fjor og den bruker ikke olje saa har ikke samvitighet til det(eller nok penger)

#242379  av Mr2 Mk2

Christian skrev:
jumbo skrev:
Gleder meg til å se hva han får til med nye motoren ja, gikk litt dekk med gti motoren :mrgreen:
Kjører som en "kjerring" nå med ny motor vettu ;) Er altfor nervøs for at noe skal gå fyken. :roll: Bruker ikke bilen til hverdags og Fikk ny boostcontroller idag, (Takk til Toyparts :) ) ,så "vi" gleder oss til dagali 16 Juni.

#242380  av Christian

Greier nok å hisse deg opp :lol: Om ikke får jeg leke på egenhånd.

#242381  av Mr2 Mk2

Christian skrev:Greier nok å hisse deg opp :lol: Om ikke får jeg leke på egenhånd.
Hehe må jo ta meg litt ut såklart :) Men ikke i nærheten av deg :lol: :wink:

#242385  av jumbo

Bare gleder meg som faen til å få plaga vraket mitt litt jeg, fikk endelig lagt om til sommerhjul i dag hehe

#242386  av Mr2 Mk2

jumbo skrev:Bare gleder meg som faen til å få plaga vraket mitt litt jeg, fikk endelig lagt om til sommerhjul i dag hehe
"vraket" ? på tide og legge om ja, men så har det vel ikke hastet siden du var i Bergen på en måte :lol: :wink:

#242387  av jumbo

Mr2 Mk2 skrev:
jumbo skrev:Bare gleder meg som faen til å få plaga vraket mitt litt jeg, fikk endelig lagt om til sommerhjul i dag hehe
"vraket" ? på tide og legge om ja, men så har det vel ikke hastet siden du var i Bergen på en måte :lol: :wink:
Pass kjeften :lol:

Vel, vrak er vel å ta i litt kanskje, men må si jeg ser fram til den dagen jeg omsider får tatt en total karosserirestaurering og litt oppgraderinger hehe. Men alt slikt kommer sist i rekka - performance først, looks siden

#242389  av Mr2 Mk2

jumbo skrev:
Mr2 Mk2 skrev:
Vel, vrak er vel å ta i litt kanskje, men må si jeg ser fram til den dagen jeg omsider får tatt en total karosserirestaurering og litt oppgraderinger hehe. Men alt slikt kommer sist i rekka - performance først, looks siden
Mente den så helt fin ut jeg, men så jo ikke så nøye etter heller.

Skal liksom gå foran med ett godt eksempel jeg også sporer det helt av, BACK TOP TOPIC!! Hurra for Turbo :roll:

#242436  av jumbo

Mr2 Mk2 skrev:Mente den så helt fin ut jeg, men så jo ikke så nøye etter heller.
joa, er ikke så ille, bare litt vel original.... pluss at jeg kunne tenke meg en full sjekk for å vite at den er (og vil forbli) rustfri en hel del år til...
Skal liksom gå foran med ett godt eksempel jeg også sporer det helt av, BACK TOP TOPIC!! Hurra for Turbo :roll:
pft, er vel lov å spore av litt etter 3 sider hehe. Men ja, hurra for tubo :lol: