TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ae86 pÃ¥ autodb

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

#242786  av ArildM

Synd det ikke er 100vis av bestefedre som ruller rundt i ae86, som selger disse billge til oss som vil ha :)

Smule overrated bil uansett da?

#242815  av Ivar

ArildM skrev:Smule overrated bil uansett da?
Enig, men de er rimelig rå når de er jazza litt opp i motor og utseende.

#242830  av ArildM

Fins da langt fler biler en denne som er mye penere når dem er jazza opp? Det er vel i all hovedsak pga driftinga at dem har blitt så overhypa.

Den som hadde vært eier av en sånn bil for 10-15år siden, hadde neppe vist åssn gullgruve dem sitter på :wink: Kommer vel neppe til å synke i verdi disse :twisted:

#242933  av 4A-GE

ArildM skrev:Fins da langt fler biler en denne som er mye penere når dem er jazza opp? Det er vel i all hovedsak pga driftinga at dem har blitt så overhypa.

Den som hadde vært eier av en sånn bil for 10-15år siden, hadde neppe vist åssn gullgruve dem sitter på :wink: Kommer vel neppe til å synke i verdi disse :twisted:
HÃ¥per dem stiger i verdi jeg. :)

#245056  av Xarious89

d er så få av disse AE 86! hvertfall som er strøkne =\ geniale ungdomsbiler da! med tanke på at de er så lette og egner seg så bra til drift! ikke at d er så mye drift miljø i Norge, men en kjempe artig bil til en ungdom da =\ 50k? for den gamle bilen? den var strøken, men den er vel ikke ny? =P

#245060  av sindrejl

Xarious89 skrev:d er så få av disse AE 86! hvertfall som er strøkne =\ geniale ungdomsbiler da! med tanke på at de er så lette og egner seg så bra til drift! ikke at d er så mye drift miljø i Norge, men en kjempe artig bil til en ungdom da =\ 50k? for den gamle bilen? den var strøken, men den er vel ikke ny? =P
husk, 50k PLUSS avgifter.. :P

#245421  av ArildM

AE86 som ungdomsbil :shock:

Litt mer entusiast kanskje :twisted:
 #251018  av Roy Tandberg

Hei
Jeg har en AE86 som jeg kjørere rallycross med er det noen som lyst på en sånn bil eller ? 8)

#251023  av k_one

Verdt å merke seg er at selger kaller denn bilen:

4-Runner Corolla AE-86.
DET er iallefall en modell jeg ALDRI hørt om..hehe

I tillegg så er den i følge selger: "...meget billig i drift"
Det kan jo fort ha en dobbel betydning på denne bilen her :lol:

#251025  av Roy Tandberg

Det går nok men da har du endal jobb :lol:
Vurderer og selge min Toyota Corolla AE86 .
1.6 l twinkam motor med 4 spjelds og grenrør ,303 g.kammer ,plana topp og unichip,orginalkasse ,trd innmat i bakakselen 5,375 ,oljekjøler ,justerbare dempere foran og billstein dempere bak,powerflex foringer i bakstillinga,stol og belter følger med ,følger med 4 slicks,4 skjærte slicks ,4 grushjul,ei ekstra girkasse som det mangler noen gir på men deler følger med .
Lisens på den for i år og blei nr. 8 og 5 i bakkeløpet i larvik.
Det er en bil med bakhjulstrekk og bra bil og kjøre .nesten alt av deler er nytt i år.
Selges ikke for under 70000 eller byttes i rcn bil