TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• satans katte

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #242368  av castman

Har problemer med at katta sitter på panseret mitt og legger igjen masse sand og dritt.... Så idag, så lå han der igjen så tenkte jeg skulle skremme han litt slik at han ikke ville tørre og ligge der igjen.. Jeg snekk meg rundt bakfra og aktiverte alarmen og han ble jo selvfølgelig livredd og tok et kengeru hopp fra panseret og løpte avgårde.. fy faen som jeg lo helt til jeg gikk bort til panseret for å sjekke riper... VERRRE!! katta laga faen meg en liten bulk i alu panseret mittt!!!!!!!!!!! skal ikke være lov!!!!!!!!! møkka katte........................... :evil:

#242369  av Kilgallon

Katter er noe dritt! Neste gang så skyter du den :wink:
Katta har ikke noe å gjøre på din tomt, så da kan du bare "kveste" den.
Vet iallefall hva jeg ville ha gjort :wink:

#242374  av Hyperion

Kan skjønne frustrasjonen din, om det ikke var din katte så hadde jeg funnet ut hvem som eide den og fått vedkommende til å ta regninga. Men å skyte den som Kilgallon presterer å foreslå blir vel kanskje vel idiotisk. Det er da slett ikke unaturlig for en katt å ligge på et varmt panser, og jeg tror neppe den er utstyrt med gps og forståelse for tomtegrenser.
 #242388  av jumbo

castman skrev:Har problemer med at katta sitter på panseret mitt og legger igjen masse sand og dritt.... Så idag, så lå han der igjen så tenkte jeg skulle skremme han litt slik at han ikke ville tørre og ligge der igjen.. Jeg snekk meg rundt bakfra og aktiverte alarmen og han ble jo selvfølgelig livredd og tok et kengeru hopp fra panseret og løpte avgårde.. fy faen som jeg lo helt til jeg gikk bort til panseret for å sjekke riper... VERRRE!! katta laga faen meg en liten bulk i alu panseret mittt!!!!!!!!!!! skal ikke være lov!!!!!!!!! møkka katte........................... :evil:

.22 kaliber er fiiiiine greier...

#242395  av Kilgallon

Hyperion skrev:Kan skjønne frustrasjonen din, om det ikke var din katte så hadde jeg funnet ut hvem som eide den og fått vedkommende til å ta regninga. Men å skyte den som Kilgallon presterer å foreslå blir vel kanskje vel idiotisk. Det er da slett ikke unaturlig for en katt å ligge på et varmt panser, og jeg tror neppe den er utstyrt med gps og forståelse for tomtegrenser.
Hallo!!!!!!Er jo eierens ansvar dette da, når de anskaffer seg slike ubrulige pelskrek må de regne med at folk tar i bruk slike midler når de får bilen sin oppripet, hagen nedbæsjet og tisselukt på dørkarmene!

#242408  av OrIoN89

Hahaha.. Samme problemet hhar kameraten min ;) Er så bra det!

#242412  av Fred

Har 2 katter, den ene ripa opp nye aurisen FØRSTE kvelden den stod hjemme, men tar jo ikke livet av pus fordet!! Kanskje ikke så gjennomtenkt å skremme en katt ned fra et panser heller da....
Begynnte å parkere et annet sted jeg, og pus sover på panseret til kadetten!

#242415  av marlboro1310

En kompis av meg har ei "JFK" 22-rifle med Wilson silencer som du sikkert får låne om du spør pent ha ha :lol: :lol:

#242432  av castman

Det er faktisk min egen katte som jeg er litt glad i da.. men er dritttt lei av at den sitter på bilen... Den er en gammel og ganske kraftig hankatt som synger på siste verset.. når den dauer blir det NEPPE ny katt herja...

Her er den skyldige ute på tur grr :evil:

Bilde

#242433  av castman

Hadde planer om hel lakkering så da blir vel dette fikset på. Men det tar vel ikke lang tid før han sitter oppå der å ruger igjen kan jeg tenke meg.. jævelig kjedelig å låse bilen inne i garasjen hele tiden også, men det er vel eneste som hjelper gitt.. så unngår man vel parkeringsbulker også!

#242435  av ina

synes det var litt bra gjort at du fikk bulk pga å få katta bort kanskje... men kjekt å vite hvis noen har samme katte problemet at det er ikke måten å gjøre det på... :lol:

#242439  av castman

Trodde faktisk at alu panseret skulle tåle litt mer ja...

#242441  av BrennaRacing

Hvis du har katt selv, så burde du jo ihvertfall vite hva katter gjør når de blir skremt...De setter jo ut kløra å står å spinner før de får feste, og løper som F.. :D Når de da står på en bil så sier det seg selv at det blir riper...

#242444  av Anders gullstein

Aluminium er et bløtere materiale enn stål da.