TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ladetrykk problem...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #242219  av Svalbard

har montert en greddy profec b-spec II på supraen, men får den ikke til å fungere. den bare ladder og ladder.. uansett om jeg slår den av(da skal den være åpen hele tiden??) ladder den mye mer enn den gjør med orginaloppsettet.. hva kan være feil??

Hei

#242235  av FS-Styling.no

Har samme problem på min.... fulgte bruksanvisninga NØYE... og kopla opp flere ganger for det virka jo aldri som det skulle....

Det endte bare med at jeg kjørte motoren til Heden.... så nå er den til oppbygning igjen....

Virka jo som profecen "var med" for uten den så skøyt jo trykket opp til 2 bar +, men med den så stoppa den på 1,6.... men profecen var justert til 0,6..... Hmmm..... snodig....

Send meg gjerne koplingssksjema ditt så skal jeg se om jeg har koplet likedan...

Fredrik

#242280  av SupraN/A

kjører dere orginal WG (TT) eller ekstern? Åssn grunntrykk er det i så fall på fjæra i WG'n :?

Hei

#242332  av FS-Styling.no

Jeg har ekstern og snakka med Martin i dag og hørte jeg måtte bytte fjæra.... Hvilken farge bør det være på denne fjæra? Satser på 1,2-1,3 i ladetrykk når motoren blir totalt oppbygd....

#242434  av SupraN/A

Min hks fjær med 0,7 bar i grunntrykk har gul farge.

#242520  av Svalbard

kjører med orginal WG... vetta f%#&¤ hvordan jeg skal få det til...