TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• satans katte

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#242448  av BrennaRacing

Du får heller gi katta di en dassrull, så kanskje den holder seg unna bilen :) Ser ut som om mine liker det hvertfall :lol:
Vedlegg
119_1955.JPG
119_1955.JPG (236.74 kiB) Vist 1112 ganger

#242450  av castman

Anders gullstein skrev:Aluminium er et bløtere materiale enn stål da.

jupp det er det jeg mener. Ville aldri skjedd på et vanlig stål panser

#242452  av milcom

Fred skrev:Har 2 katter, den ene ripa opp nye aurisen FØRSTE kvelden den stod hjemme, men tar jo ikke livet av pus fordet!! Kanskje ikke så gjennomtenkt å skremme en katt ned fra et panser heller da....
Begynnte å parkere et annet sted jeg, og pus sover på panseret til kadetten!
hadde det ikke vert min katt så er det jo ikke mitt ansvar å parkere en annen plass! kunne jo eventuelt parkert PÅ katten!:)

#242457  av elino

Valpen vår møtte opp glad her om dagen jeg kom fra jobb, men jeg rakk ikke ut av bilen...resultat 2 lange riper på døra :(

Ingen katt da, men jævlig surt er det :(

#242481  av cameleon

Har to katter selv og løsningen er veldig enkel den om man faktisk bruker et par av hjernecellene sine til å tenke litt. Dra og kjøp et slikt cover for å ha over bilene deres. koster et par hundre kroner og man slipper å sutre og syte over slike småting :wink: Tar dere maks 30 sekunder og tre de over bilen og enda kortere å ta det av.

#242518  av Th4 Ghost

cameleon skrev:Har to katter selv og løsningen er veldig enkel den om man faktisk bruker et par av hjernecellene sine til å tenke litt. Dra og kjøp et slikt cover for å ha over bilene deres. koster et par hundre kroner og man slipper å sutre og syte over slike småting :wink: Tar dere maks 30 sekunder og tre de over bilen og enda kortere å ta det av.
og ikke minst tøft når noen skal komme og se på bilen din. bare dra av akkurat som man gjør på show :D

#242533  av Mani@c

Hehe... Jeg forstår jo at det er sykt irriterende med en katte på panseret. Nå er jo dette din katt, så det er du som har neglisjert oppdragelsen. ;) Men nå det er sagt, så har jeg hatt katt selv. Og hvis noen løste problemet med å knerte katten, så hadde eieren av bilen hatt MYE større problemer enn sand og skitt på panseret. :evil: Da hadde jeg mye heller satt pris på om vedkommende oppsøkte meg, og fikk meg til å betale for skadene. :) Så til dere som vurderer å knerte nabokatta: Tenk på at en lita tulle med øyne blå har stoooor invirkning på fedre/eldre brødre og at plagene dine er laaangt fra over... :lol:

#242539  av Kilgallon

Mani@c skrev:Hehe... Jeg forstår jo at det er sykt irriterende med en katte på panseret. Nå er jo dette din katt, så det er du som har neglisjert oppdragelsen. ;) Men nå det er sagt, så har jeg hatt katt selv. Og hvis noen løste problemet med å knerte katten, så hadde eieren av bilen hatt MYE større problemer enn sand og skitt på panseret. :evil: Da hadde jeg mye heller satt pris på om vedkommende oppsøkte meg, og fikk meg til å betale for skadene. :) Så til dere som vurderer å knerte nabokatta: Tenk på at en lita tulle med øyne blå har stoooor invirkning på fedre/eldre brødre og at plagene dine er laaangt fra over... :lol:
Er jo ikke lett å vite hvem som eier kattene som reker gatelangs da...

#242547  av Master

Dere kan jo prøve (hvis dette er 1 spesifikk katt) å lokke den ned fra panseret hver gang den sitter der med en slags go'bit. Da vil den kanskje skjønne at panser=bad, nedfor=bra. Eller katter er vel kanskje ikke like smarte som hunder? :roll:

#242552  av Kilgallon

Master skrev:Dere kan jo prøve (hvis dette er 1 spesifikk katt) å lokke den ned fra panseret hver gang den sitter der med en slags go'bit. Da vil den kanskje skjønne at panser=bad, nedfor=bra. Eller katter er vel kanskje ikke like smarte som hunder? :roll:
Tviler sterkt på at katter er i nærheten av hunder på det området.

#242553  av evneveik

Jeg vil nå heller si at katter er smartere enn hunder da man kan få hunder til å gjøre hva som helst, mens en katt gjør bare det den tjener på selv

#242562  av japse-gnmfr

tror nok ikke eieren av katta hadde merket at jeg hadde tatt den i tilfele..bare og lokke den inn og ta den med på en skogtur.
Må selvfølglig passe på ingen ser;)

#242569  av Azrael

Jeg har 3 katter selv, og ingen av dem har jeg noe problem med at går/ligger på panser. Dette var noe jeg lærte dem fra "fødsel" av, og sier jeg nei til dem, så hører de. Og skulle jeg fått den ned fra panser hadde jeg godt stille og rolig bort, og løftet den ned.

#242571  av Kilgallon

Azrael skrev:Jeg har 3 katter selv, og ingen av dem har jeg noe problem med at går/ligger på panser. Dette var noe jeg lærte dem fra "fødsel" av, og sier jeg nei til dem, så hører de. Og skulle jeg fått den ned fra panser hadde jeg godt stille og rolig bort, og løftet den ned.
'

Du kan umulig vite hva kattene dine gjør i andres gårder da......

#242577  av castman

Azrael skrev:Jeg har 3 katter selv, og ingen av dem har jeg noe problem med at går/ligger på panser. Dette var noe jeg lærte dem fra "fødsel" av, og sier jeg nei til dem, så hører de. Og skulle jeg fått den ned fra panser hadde jeg godt stille og rolig bort, og løftet den ned.
Dette funker ikke på katta mi.. han er sta som faen og tar seg til rette uansett hva faen det gjelder.. sikkert kasta han vekk ørten ganger fra panseret.. så nå skal vi se om han tør igjen da.. :wink: katta må liksom få erfart at den "dingsen" der er farlig og den må jeg holde meg vekk fra..
Så nå som han fikk en dårlig opplevelse med den røde dingsen med fire hjul så skyr han seg nok unna den framover..